توافقنامه ایران و چین آخرین حربه آمریکا علیه ما را از بین می‌برد

امام جمعه دولت آباد گفت: انعقاد هرگونه توافقنامه جدید منوط به تأیید مجلس شورای اسلامیاست و انعقاد و اجرای این توافقنامه دور زدن تحریم‌های آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دولت آباد گفت: جار و جنجال‌های رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی پیرامون توافق ایران و چین نشان از ضعف آنهاست.

وی گفت: مقامات کشورمان با چین مذاکره‌ای را شروع کرده‌اند که پیرامون آن یک توافق ۲۵ ساله بین ایران و چین که چون هنوز نهایی نشده است و فقط پیشنهاداتی از طرفین بوده و جزئیات آن اعلام نشده است.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: طبیعی است هر توافق نامه و معاهده بین ایران و کشورهای دیگر باید به تأیید مجلس شورای اسلامی برسد نکته مهم این است که علت این‌که دشمنان ایران اعم از منافقین و آمریکا و عربستان جار و جنجال رسانه‌ای درست کرده‌اند این است که این توافق‌نامه باعث دور زدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌شود.

وی گفت: این توافقنامه عملاً باعث گشایش اقتصادی برای ایران می‌شود و آخرین حربه و سلاح آمریکا علیه ایران اسلامی را از بین می‌برد و اثر دیگری که این توافق‌نامه دارد این است که کشورهای اروپایی و هند و کره‌ای که تحت فشار آمریکا تسلیم آن شده‌اند به فکر می‌افتند که در روابط خود با ایران تجدید نظر کنند و بازار ایران را از دست ندهند علت ناراحتی آمریکا و اذناب او همین است.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: ما چهل و یک سال است که یک وجب کشور را از دست نداده‌ایم و این همه شهید داده‌ایم که استقلال ما حفظ شود و به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی پای‌بند بوده‌ایم و این از برکات ولایت فقیه است که نمی‌گذارد کشور تحت سلطه هیچ بیگانه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: امروز بیست پنج ذی‌القعده و روز دحوالأرض است، روزی است که زمین از زیر کعبه پهن شده و یادآور مخلوق بودن انسان است و وقتی فکر می‌کنی که در روی زمین هیچ انسان و حیوانی نبوده است و بعد از گسترش خوشی انسان خلق شده است مخلوق بودن انسان پی می‌بریم که خود عامل خاضع شدن در مقابل خداوند متعال است.

حجت الاسلام صالحیان افزود: در روایات آمده است، دحو الارض روزی است که امام زمان (عج) در این روز قیام خواهد کرد و روزه این روز همانند هفتاد سال روزه است و کفاره گناهان هفتاد سال می‌باشد، عبادت و اجتماع به ذکر خدا در این روز اعضای بسیاری دارد.

کد خبر 434117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.