مشکلات را می‌توان با ظرفیت‌های داخل حل کرد

امام جمعه باغبادران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش امید در جامعه زمینه آغاز رزمایشی با دو موضوع تولید ماسک و آماده سازی بسته معیشتی مهیا شد و امیدواریم نتایج مطلوبی در این خصوص به دست آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس را داشتیم که در وضعیت حساس فعلی کشور نقشه راهی برای مسئولان و مردم بود.

وی افزود: سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در ارائه بسته پیشنهادی اقتصادی و عزم نمایندگان مجلس یازدهم برای بهبود وضعیت اقتصادی مورد توجه معظم‌له قرار گرفت.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: امروز کشور نیازمند نشاط وتزریق امید به آحاد مردم جامعه بوده اما متأسفانه وضعیت اقتصادی، شیوع ویروس کرونا و همچنین توطئه‌های مختلف دشمن باعث شده است که نا امیدی در جامعه تزریق و نمود پیدا کند.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ملت ایران علی‏رغم شرایط سخت اقتصادی و امواج مسموم تبلیغاتی گوناگون از سوی دشمنان خارجی و داخلی پای صندوق رأی آمدند چراکه امیدوار هستند نمایندگان مجلس برای مشکلات حاکم بر کشور چاره اندیشی کرده و با تصویب قوانین مختلف این مشکلات را به شکل جهادی کاهش دهند.

فرهنگ اضافه کرد: امروز انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مسیر با یکدیگر هم قسم شده تا امید و نشاط در جامعه تزریق شود و مشکلات حاکم بر کشور به شکلی ملموس کاهش یابد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری مجلسِ یازدهم را یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب دانستند چراکه جوانان تحصیل کرده و انقلابی، مدیران با سابقه و نیروهای پُرانگیزه، پُرتوان و کاربلد در این مجلس حضور دارند و قطعاً با چنین ترکیبی باید در مسیر سیاست‌های تعریف شده در گام دوم انقلاب قدم برداشت.

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: مشکلاتی همچون گرانی، کاهش ارزش پول ملی و… را می‌توان با توجه به ظرفیت‌های داخل حل کرد اما برای تحقق این مهم نیاز است ریشه مشکلات را در خود جستجو کنیم و مسئولان بجای دل بستن به امیدهای واهی به ظرفیت‌های داخلی توجه کرده و دلسوزانه به مردم خدمت کنند.

وی متذکر شد: معظم‌له در این دیدار به مباحثی چون توجه همگان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک اشاره داشتند از این رو نیاز است برای حفظ سلامت خود آحاد مردم به دستورات بهداشتی و منویات معظم له جامه عمل پوشانده تا دچار خسارت‌های سنگین نشویم.

فرهنگ یادآور شد: دربخش باغبهادران بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری حدود چهار جلسه با مسئولان برگزار و پیرامون آغاز رزمایشی ازهفته اینده با دو موضوع تولید ماسک و آماده سازی بسته معیشتی تصمیم گیری شد و امیدواریم نتایج مطلوبی در این خصوص به دست آید.

کد خبر 434112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.