دردسر بزرگ برای پسر رونالدو/ ژاوی خواهان جواهر استقلال

از مخالفت انگلیسی ها با فروش نیوکاسل به بن سلمان، احتمال محکومیت فدراسیون وزنه برداری، تا علاقه ژاوی به قایدی و دردسر بزرگ برای پسر رونالدو، بخشی از مهم ترین خیرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

* سایت ترانسفر مارکت و فوتبال ۲۴ بلژیک گزارش دادند که تیم شارلوا از خرید کاوه رضایی مهاجم ایرانی کلوب بروژ منصرف شده است و حالا باشگاه آنتورپ آزادانه می‌تواند مذاکرات خود را با کلوب بروژ آغاز کند.

* دومین مسابقه این فصل رقابت‌های اتومبیلرانی قهرمانی جهان در اتریش برگزار شد و لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس عنوان قهرمانی را به دست آورد.

* شهربانو منصوریان سرمربی تیم بانوان ووشوی سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به خاطر ما (خواهران منصوریان)، تیمداری می‌کند و حضور در لیگ ووشو برایش سودی ندارد.

* بار دیگر نمایندگان مجلس انگلیس از سازمان لیگ برتر این کشور خواستند به خاطر نقض حقوق بشر از سوی سعودی‌ها و همینطور پخش دزدانه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جلوی انتقال سیصد میلیون پوندی نیوکاسل به سعودی‌ها را بگیرد.

* علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد امضا کرده بود، بامداد دوشنبه راهی این کشور شد. بیرانوند در چند فصل اخیر سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بود و با سرخپوشان توانسته بود عناوین زیادی را کسب کند.

* امیر توکلیان مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی از اساس اشتباه می‌باشد.

* مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان قصد دارند برای فصل بعد هدایت تیمشان را به سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل بسپارند. البته هنوز نامی از مربیان برزیلی به بیرون درز پیدا نکرده و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته اند تا قطعی نشدن این موضوع فعلاً نام او را اعلام نکنند.

* سایت آلمانی deichstube، درخصوص شایعات انتقال مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال ریوآوه پرتغال به بوندسلیگای آلمان و تیم وردربرمن واکنش داد و شانس حضور او در این تیم را کم دانست.

* رقابت‌های بین المللی وزنه برداری جام فجر، بهمن ماه سال پیش با حضور کشورهای خارجی به میزبانی رشت و در سالن ۶ هزار نفری نامجو برگزار شد. حالا پس از گذشت ۵ ماه و پرداخت نشدن جوایز دلاری رقابت‌های بین المللی جام فجر احتمال محکومیت فدراسیون وزنه‌برداری را افزایش داده است.

* دادگاه حکمیت ورزش (CAS) محرومیت باشگاه منچسترسیتی از رقابت‌های ۲ فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین "فیر پلی مالی" را لغو کرد

* تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا، اوایل آبان ماه در تورنمنتی دوستانه در کشور جمهوری آذربایجان حاضر شده و ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کند. با توجه به روابط بسیار خوبی که بین کمیته فوتسال کشورمان با جمهوری آذربایجان وجود دارد، به احتمال بسیار زیاد یک کشور دیگر هم به جمهوری آذربایجان خواهد آمد تا بازی‌ها با حضور ۳ تیم برگزار شود

* رسانه ورزشی ابوظبی از درگذشت سعید عبدالله آل نعیمی، بازیکن سابق تیم ملی امارات و باشگاه الوصل خبر داد. سعید عبدالله یکی از برجسته‌ترین بازیکنان لیگ فوتبال امارات و باشگاه الوصل بود که هواداران فوتبال این کشور نام او را به خوبی به خاطر می‌آورند.

* در ادامه رقابت‌های بسکتبال لیگ چین (cba) تیم بسکتبال نانجینگ در غیابحامد حدادی لژیونر مصدوم کشورمان، به مصاف تیم "مونتین کینگ" رفت و با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۱۰ شکست خورد. یاران حدادی با این شکست شانس حضور در مرحله پلی آف را از دست دادند.

* همایون امیری مربی تیم ملی بوکس گفت: بوکسورها برای حضور در تیم ملی باید از فیلتر رقابت‌های قهرمانی کشور عبور کنند. وی درباره برگزاری لیگ هم گفت: برگزاری لیگ به صورت مستمر و با کیفیت باعث حفظ آمادگی بوکسورها می‌شود.

* خبر رسیده است مدیران باشگاه السد قطر از طریق یک مدیر برنامه ایرانی قایدی را زیر نظر گرفته اند و گویا ژاوی سرمربی فعلی السد، مهدی قایدی را تأیید کرده است تا مدیران باشگاه السد برای جذب او اقدام کنند. پیشنهاد قطری‌ها ۳/۵ میلیون دلار است اما آبی‌ها ۵ میلیون دلار می‌خواهند.

* پسر بزرگ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ویدئویی از خود منتشر کرده که در حال جت اسکی سواری است. پسر رونالدو تنها ۱۰ سال دارد و هنوز به سن قانونی نرسیده است. انتشار این ویدئو بازتاب گسترده‌ای داشته است. پلیس در حال بررسی این تخلف است. در صورتی که جرم پسر رونالدو قطعی شود مجازاتی سنگین در انتظار او خواهد بود. این جرم می‌تواند جونیور را راهی زندان هم بکند.

* لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بعد از ۴ ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از سرگرفته شد. البته این موضوع با مخالفت بازیکنان حاضر در این لیگ همراه شد، اما این موضوع باعث نشد این مسابقات لغو شود. حالا تست کرونا جیمز هاردن و راسل وستبروک ۲ ستاره تیم بسکتبال هیوستون راکت مثبت اعلام شده است.

* رسانه انگلیسی hitc معتقد است اگرچه جهانبخش با ۱۸ میلیون پوند راهی لیگ جزیره شد، اما او با نتایجی که از خود به جای گذاشته در واقع با اینکه عملکرد خوبی در لیگ فوتبال هلند داشت، در آتش لیگ جزیره سوخته است.

* دیدیه دروگبا ستاره سابق تیم ملی فوتبال ساحل عاج و باشگاه چلسی انگلیس، که یکی از سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشورش است، هنوز نتوانسته تاییدیه هیچ یک از ۵ گروهی را که قرار است در این انتخابات رأی بدهند، کسب کند.

* ۵ ورزشگاه میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ آماده میزبانی از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به صورت متمرکز هستند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور در غرب آسیا برگزار می‌شود.

* رقابت‌های تنیس بازل سوئیس قرار بود از ۲۴ اکتبر تا ۱ نوامبر سال جاری در این کشور برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

* محمد صلاح بازیکن تیم فوتبال لیورپول انگلیس به تازگی به همراه این تیم توانست عنوان قهرمانی لیگ جزیره انگلیس را به دست بیاورد. به همین منظور فدراسیون فوتبال مصر به همراه نزدیکان صلاح قصد داشتند طی روزهای آتی مراسمی برای تقدیر از مهاجم ارزنده کشورشان برگزار کنند. صلاح ضمن رد حضور در این مراسم عنوان کرد کشور انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در اروپا به او تا پایان رقابت‌های فصل اجازه نمی‌دهد این کشور را ترک کند و از طرفی باید ایزوله شود.

* باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به پرداخت مطالبات بشار رسن، هافبک عراقی خود نشده و همین اتفاق سبب ایجاد حواشی زیادی برای سرخ‌ها شده است. او که سومین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می‌گذارد، حدود ۲۰۰ هزار دلار از سرخپوشان طلب دارد که هنوز این پول را دریافت نکرده و از دست مدیران پرسپولیس ناراحت است.

* فدراسیون فوتبال استرالیا در آستانه از سر گیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این کشور، استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) را متوقف کرد.

* وزیر ورزش و جوانان طی حکمی محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب و جانشین مهرزاد خلیلیان کرد.

* تیم فوتبال رئال مادرید با برتری مقابل ویارئال یک هفته پیش از پایان این فصل رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را مسجل کرد. بارسا هم با شکست برابر اوساسونا در جایگاه دوم قرار گرفته است.

کد خبر 434095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.