حمله تند مسی به خودی‌ها و تمجید از رئال مادرید

لیونل مسی فوق ستاره بارسا که از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا عصبانی بود، هم تیمی های خود و مدیریت بارسا را زیر سوال برد و به رئال تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و در فاصله یک هفته مانده تا پایان این فصل لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید با برتری مقابل ویارئال و با شکست بارسا مقابل اوساسونا، با ۷ امتیاز اختلاف، برای ۳۴‌مین بار قهرمان لالیگا شد.

نکته جالب اینجا بود که پس از پایان بازی لیونل مسی فوق ستاره بارسا به شدت از این موضوع ناراحت به نظر می‌رسید و حال و روز خوبی نداشت.

مسی گفت: "ما در طول فصل خیلی نوسان داشتیم. موقعی که خوب بازی نکردیم امتیاز هم از دست دادیم. بازی مقابل اوساسونا نشان دهنده این است که سال چطور گذشت. مادرید بعد از بازگشت دوباره‌ی لیگ، ١ بازی هم نباخت و شایسته برد لیگ است و البته که ماهم باید همین کار را میکردیم."

وی ادامه داد: "باید اول از خودمان انتقاد کنیم چون بازیکن هستیم. همچنین باید از هر چیزی که الان در باشگاه میگذرد انتقاد کنیم. خیلی چیزها را انجام دادیم ولی خوب نبودیم."

ستاره آرژانتینی بارسا افزود: "حسمان این است که تیممان تلاش کرد ولی نتوانستیم کاری بکنیم. تلاش بدون نتیجه داشتیم و میتواتنستیم خیلی بیشتر و بهتر از این فصل عمل کنیم. هواداران صبرشان را از دست دادند برای اینکه ما به آنها چیزی که حقشان بوده را ندادیم و این حق آنها است."

مسی اظهار کرد: "رم و بعدش لیورپول‌. هوادار شروع میکند به از دست دادن صبرش. حق با آنها است. برای اینکه آنها را راضی نکردیم. قبلن هم من گفتم این تیم نمیتواند لیگ قهرمانان کسب کند و آنها گفتند ما نمیتوانیم. حالا حتی لیگ را هم کسب نکردیم."

مسی در پایان بیان داشت: "ما بارسا هستیم و باید هر بازی را  ببریم. از ژانویه تا الان ما بدترین بودیم. باید نقد کنیم و درست کار کنیم، اگر تغییر نکنیم مقابل ناپولی هم میبازیم. اگر میخواهیم در لیگ قهرمانان بجنگیم باید تغییر کنیم. انتظار نداشتم فصل را اینطوری تمام کنیم. از ژانویه هرچیز که در باشگاه رخ داد عجیب و بد بود. تیم خیلی ضعیف بود، آنها (اوساسونا) ما را با قدرت و شایستگی بردند. ما غیرعادی بودیم. گفتم بازی مقابل اوساسونا بازتابی از کل فصل بود."

کد خبر 434094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.