مسئولان اوقاف زمینه فعالیت بخش خصوصی فراهم کنند

نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نذورات آستان و بقاع متبرکه نباید جزو برنامه‌های اصلی و صرف اوقاف باشد و برای تأمین خدمات رفاهی و تفریحی باید از توان بخش خصوصی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمت‌الله فیروزی پور، در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان برای بررسی مسائل و مشکلات آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات بخش تولید اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و اقتصاد مقاومتی لازم است مسئولان اوقاف زمینه تسهیل و ورود بخش خصوصی برای رونق بخشیدن و جذب سرمایه گذاران فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت بکارگیری مشاوران مجرب در پروژه‌های اوقاف، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای جذب سرمایه گذاری و توسعه آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) مشاوران کارآمد و مجرب را به کار بگیرد.

نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه مدیران اوقاف و امور خیریه باید تولید اشتغال پرهیز از مصرف‌گرایی باشد، تصریح کرد: استفاده از نذورات آستان و بقاع متبرکه نباید جزو برنامه‌های اصلی و صرف اوقاف باشد و برای تأمین خدمات رفاهی و تفریحی باید از توان بخش خصوصی استفاده شود.

فیروزی پور با بیان اینکه در آستان قدس رضوی و حضرت معصومه (س) شاهد سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغالزایی بسیاری هستیم، عنوان کرد: وظیفه همه ما دوری از حاشیه‌ها است و باید به کارهای اصلی که رفع مشکلات مردم است، توجه کنیم و خود را درگیر جزئیات نکنیم.

کد خبر 434053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.