۴۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت معابر بجنورد نیاز است

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد با اشاره به نامطلوب بودن دو سوم آسفالت معابر بجنورد گفت: برای رفع این نواقص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایمنا، مهدی حمیدی اظهار کرد: بررسی شرایط معابر سطح بجنورد از نظر میزان آسفالت در یک فعالیت میدانی در مدت چهار ماه انجام شد و نقشه جامع به دست آمد.

وی با اشاره به مطالبه عمومی مردم در حوزه آسفالت معابر تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری به بهسازی آسفالت معابر اختصاص می‌یابد که نیازمند اولویت‌بندی است.

معاون فنی و زیربنایی شهردار بجنورد افزود: با انجام این پژوهش اولویت‌بندی بر اساس ضرورت، حجم، ترافیک و میزان خرابی احصا شد.

حمیدی با اشاره به احصای تمام اولویت‌ها در حوزه آسفالت، روکش و زیرساخت معابر گفت: این فعالیت با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و پرهیز از اقدامات سلیقه‌ای، داشتن برنامه شفاف عملیات بهسازی و کسب رضایت مردم انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه بجنورد پنج میلیون مترمربع معبر دارد، تصریح کرد: از این میزان یک میلیون و ۷۵۰ هزار مترمربع آسفالت مطلوب و باقی معابر که بیش از سه میلیون مترمربع را شامل می‌شود، آسفالت نامطلوب دارد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهردار بجنورد گفت: برای اصلاح آسفالت شهر ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم در حالی که بودجه عمرانی کل شهرداری در یک سال کمتر از یکصد میلیارد تومان است.

منبع: مهر

کد خبر 434028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.