تجهیز آرامستان مشهد به غسالخانه پرتابل/مهم‌ترین مشکل عمرانی بجنورد

در این بسته خبری از آتش سوزی پاساژ علاءالدین تا احداث ۲۲۰ واحد مسکونی در شهر اردکان و تعطیلی بازار هفتگی ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آسفالت، مهم‌ترین مشکل عمرانی بجنورد

مهدی حمیدی، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد مهم‌ترین مشکل عمرانی مرکز خراسان شمالی را آسفالت معابر شهری دانست و گفت: بالغ بر ۳ میلیون مترمربع از معابر بجنورد آسفالت نامطلوبی دارد.

آتش سوزی پاساژ علاالدین

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاالدین خبر داد.

جلوگیری از ساخت ۲۰۰ واحد غیرمجاز در سنندج

عبدالله صالحی، مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: در بهار امسال از احداث ۲۰۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر سنندج جلوگیری به عمل آمد.

کرمان سرسبزتر می شود

ید الله علیزاده، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان از کاشت انواع درخت و درختچه در بوستان‌های کرمان خبر داد.

تجهیز آرامستان مشهد به غسالخانه پرتابل

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از تجهیز و توسعه آرامستان بهشت رضوان به غسالخانه پرتابل خبر داد.

کرج ۲۸ پروژه شاخص دارد

علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج با اشاره به اینکه ۲۸ پروژه شاخص داریم، گفت: امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر این پروژه‌ها امسال به بهره برداری برسد.

احداث ۲۲۰ واحد مسکونی در اردکان

اباذر غفوری، شهردار اردکان از احداث ۲۲۰ واحد مسکونی جدید در این شهر خبر داد.

ضرورت توجه به خطر کارتن خوابی زنان در تبریز

محمد حسین حسن زاده، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد: خطر کارتون خوابی زنان تبریز را تهدید می‌کند که ضروری است پیش از تبدیل به معضل اجتماعی به آن توجه شود.

ارائه ۳۰ خدمت توسط میز خدمت الکترونیکی شهرداری قم

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۳۰ خدمت بر روی میز خدمت الکترونیکی شهرداری ارائه می‌شود که این سامانه از طریق بستر وب و تلفن‌های همراه قابل استفاده است.

تعطیلی بازار هفتگی ساری

شهرداری ساری اعلام کرد که در راستای اجرای اقدامات بهداشتی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، بازار هفتگی این شهر را تعطیل کرده است.

کد خبر 434016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.