تخصیص ۴ مرکز بهداشت برای تشخیص سرپایی بیماران کرونایی در اصفهان

مسئول بیماری های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان گفت: چهار مرکز بهداشت در کلان شهر اصفهان به بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافته است که موارد مشکوک با علائم خفیف به این مراکز ارجاع می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت استان، مسئول بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه درباره شیوع کرونا در مراکز بهداشت استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر عمده‌ترین خدمت کادر بهداشت استان اصفهان نظارت بر گروه‌های آسیب پذیر در برابر بیماری کرونا است.

رضا فدایی گفت: چهار مرکز بهداشت در کلان شهر اصفهان به بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافته است که موارد مشکوک با علائم خفیف به این مراکز ارجاع می‌شوند.
وی افزود: افرادی دارای سابقه بیماری‌های زمینه‌ای اعم از دیابت، فشارخون و بیماری‌های مزمن ریوی توسط کادر بهداشت کنترل و نظارت می‌شوند.

مسئول بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان اضافه کرد: چهار مرکز بهداشت در کلان شهر اصفهان به بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافته است که موارد مشکوک با بررسی کادر بهداشت به این مراکز ارجاع داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان اصفهان هم حداقل یک مرکز بهداشت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

فدایی با اشاره به نمونه گیری افراد مشکوک به کرونا در مراکز بهداشت مرجع این بیماری، تصریح کرد: هدف از اقدامات مراکز بهداشت عدم مراجعه بیماران با علائم خفیف به بیمارستان است تا به صورت سرپایی مراحل درمانی در منزل طی شده و با نظارت کادر بهداشت بهبودی حاصل شود.

وی تاکید کرد: بهترین راه مصونیت از بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه است و لازم است شهروندان نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی دقت کنند.

کد خبر 434012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.