زمان کم ساری و یووه برای خروج از وضعیت بد خود

این روزها تیم فوتبال یوونتوس در لیگ ایتالیا و حتی لیگ قهرمانان اروپا توسط رقبا تحت فشار قرار گرفته و در شرایط سختی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر اینتر می‌توانست روند خوب خودش را حفظ کند، اگر لاتزیو به یکباره افت نمی‌کرد و اگر آتالانتا هم فصل را خوب آغاز می‌کرد، شاید تا الان دیگر تصمیم مدیران یووه برای پایان همکاری با مرد ایتالیایی قطعی می‌شد.

اما یوونتوس ساری در صدر جدول قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیافتد قهرمان می‌شود تا آقای سرمربی فعلاً در حاشیه امن قرار بگیرد. هر چند که پسران گاسپرینی در آتالانتا با حداکثر فشار پشت آن‌ها قرار دارند.

این قهرمانی برای تورینی ها حلاوت آنچنانی ندارد. یوونتوس امسال که کیفیت فوتبالش از ابتدای فصل چنگی به دل نمی‌زد، حالا در هفته‌های پایانی هم دچار مشکل شده است.

نقش ساری در وضعیت امسال بانوی پیر از همه پررنگ‌تر است. تیم او در حالی دارد به پایان فصل نزدیک می‌شود که هنوز ترکیب اصلی خودش را نشناخته و میان ترکیب‌های مختلف پاسکاری می‌شود.

مردی که در تورین هنوز نتوانسته آن عزت و احترامی را که در ناپل به دست آورده بود را کسب کند. ساری البته که فصل پیش هم در لندن مشکلات متعددی را پشت سر گذاشت و با نتیجه گرفتن و محبوب نبودن کاملاً آشنایی دارد.

ساری بال او هیچوقت به مذاق هواداران چلسی خوش نیامد و علیرغم کسب سهمیه و قهرمانی در لیگ اروپا در استمفوردبریج محبوب نشد و مجبور شد آنجا را خیلی زود ترک کند.

در یووه کار او به مراتب سخت‌تر از چلسی است. آن‌ها درست است که در لیگ قهرمان می‌شوند، اما چه کسی است که نداند برای تورینی ها لیگ‌قهرمانان چقدر بااهمیت است.
جایی که فعلاً تیمی مثل لئون برای آن‌ها دردسرساز شده و بعید نیست که در ورزشگاه آلیانزِ خالی از تماشاگر هم یقه‌ی این تیم را بگیرد.

آن‌ها در دو بازی اخیر خود در مقابل آتالانتا و ساسولو، با تساوی‌های پرگل متوقف شده اند و خطر آتلانتا را در رده دوم بشدت حس می‌کنند.

این در حالی است که تورینی‌ها هفته آینده هم باید از تیم آماده لاتزیو پذیرایی کند و هیچ بعید نیست، که در آن دیدار هم امتیاز از دست بدهند و کار خود را برای قهرمانی در اسکودتو سخت‌تر کنند

مائوریتسیو چندهفته‌ای وقت دارد که تیمش را از وضعیت بد این روزهایش خارج کند. او باید بداند که تیمی که در ۳ بازی ۹ گل دریافت می‌کند، شانس زیادی برای مقابله با رئال یا سیتی ندارد.

کد خبر 434010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.