مردم از نبود شفافیت در شهرداری شیراز ناراضی‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: نحوه دریافت عوارض از شهروندان باید شفاف شود که امیدوارم که در شفاف‌سازی و مبارزه با فساد، شاهد موفقیت‌های بیشتر شورا و شهرداری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالرزاق موسوی در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برای مبارزه با فساد شهرداری برنامه وجود دارد اما اراده عمل کافی نیست، اظهار کرد: باید از مدیران و کارمندانی که در مقابل تخلف می‌ایستند حمایت کنیم و مدیران و کارمندان باید در مقابل درخواست غیرقانونی دیگران مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه در رعایت صرفه و صلاح شهرداری، به شدت نگرانم، افزود: راه جلوگیری از فساد و تخلف، شفافیت و تقویت نظارت است بنابراین به مدیران شهرداری هشدار می‌دهم که اگر عملکرد شفاف نداشته باشید، گرفتار خواهید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: مردم ناراضی‌اند؛ نحوه دریافت عوارض از شهروندان باید شفاف شود که امیدوارم که در شفاف‌سازی و مبارزه با فساد، شاهد موفقیت‌های بیشتر شورا و شهرداری باشیم.

وی اضافه کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که در موضوع بیماری کرونا ما در شرایط بدی هستیم. در چنین شرایطی نیاز است همه مدیران و مسئولان و سازمان‌ها و نهادهای خدمات‌رسان با کمک و همراهی مردم به مجاهدین راه سلامت جامعه پزشکی کمک کنند.

موسوی ادامه داد: همه ما می‌دانیم یکی از راه‌های پیشگیری از گسترش این بیماری و کنترل آن رعایت فاصله اجتماعی و تماس کمتر و استفاده از ماسک است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی شیراز تا حد بالایی رعایت می‌شود اما در موضوع فاصله اجتماعی اینگونه نیست، خاطرنشان کرد: یکی از فضاهای گسترش و انتقال بیماری کرونا حمل‌ونقل عمومی و دوم فضاهایی است که مردم در آنجا جمع می‌شوند و به نوعی فعالیت‌های روزانه خود را انجام می‌دهند که باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

کد خبر 433993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.