اصلاح نقاط حادثه خیز بلوار "شهید سلیمانی" خمینی‌شهر

شهردار خمینی‌شهر از اصلاح نقاط حادثه‌خیز بلوار شهید سلیمانی این شهر خبر داد.

علی‌اصغر حاج‌حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بلوار "شهید حاج قاسم سلیمانی" تحت نظر اداره راه و شهرسازی است و قرار شده بعد از روکش آسفالت به شهرداری تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: ورود کامیون به این بلوار ممنوع خواهد شد تا زمینه بهتری برای ساماندهی این مسیر فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: از حدود یک سال قبل تیم کارشناسی مرکب از متخصصان حوزه شهرسازی و راهسازی استان برای طراحی جدید این بلوار بکار گرفته شده است.

شهردار خمینی‌شهر ادامه داد: بلوک جدول‌هایی که در این بلوار بکار می‌رود ۶۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد و به ارتفاع کَف هر باند نیز حدود سه متر اضافه خواهد شد؛ البته دو جاده کندرو هم در کنار این بلوار احداث می‌شود.

حاج‌حیدری افزود: میدانی روبروی امامزاده سید محمد و یک روگذر روی آن احداث می‌شود؛ با دریافت شش هزار متر از اراضی دانشگاه صنعتی اصفهان پل این دانشگاه برداشته خواهد شد تا دیواره محدوده شهری که بین دانشگاه و شهر موجود است از بین برود و عبور و مرور راحت‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی شهرداری در این مسیر آغاز شده و امیدواریم با اصلاح ورودی‌ها از طرف دانشگاه، حوادث این منطقه کاهش یابد.

کد خبر 433986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    این بلوار تا کنون جان بسیاری از شهروندان ما را گرفته است وامیدواریم فقط شعار نباشد و به مرحله اجرا برسد...
  • سعید IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    در دوره های مختلف قول های فراوانی درمورد این مکان داده شد به خاطر آرام کردن تجمعات مردمی که در این اتوبان انجام می پذبرفت ولی هیچ کدام به نتیجه نرسید
  • فاطمه IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    1 1
    سلام آقای علی اصغر حاج حیدری چرا دانشگاه صنعتی خمینی شهر را دانشگاه صنعتی اصفهان میگویید چرا هر جای خمینی شهر که قابل افتخار ما خمینی شهریها است به اسم اصفهان در می آید.لطفا جواب سوال ما خمینی شهریها را بدهید
  • سیف اله عشقی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام لطفابه بازارهای روز شهربپر دازید آبروی شهر است .مشکل ترآفیک مرکز شهر فراموش شده برگشت ولیعصر وبو علی ضرورت محض این شهر است .ممنون از توجه شما .