نقدعلی: اولویت کمیسیون کشاورزی حمایت از کشاورزان است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کمیسیون کشاورزی حمایت از کشاورزان و تولیدات داخل و پرداختن به زیر ساخت‌های کشاورزی در کشور است.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون انتشار اخباری در مورد سوال از وزیر کشاورزی، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلات واردات نهاده‌های کشاورزی و دامی باعث شده تا مجلس شورای اسلامی تصمیم بگیرد با گوشزد کردن برخی نکات، ضعف‌های مدیریتی و مشکلات را برطرف کند و در صورتی که اراده‌ای برای اجرای تذکرات مجلس وجود نداشت، از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ضعف‌های مدیریتی گذشته این حوزه مسبب مشکلات حال حاضر است. مجلس شورای اسلامی سعی دارد طی جلساتی با وزیر جهاد کشاورزی و معاونان این وزارتخانه، نکاتی را گوشزد کند و همچنین برای سیاست گذاری بلند مدت در این حوزه نیز راهکارهایی را پیشنهاد خواهد داد تا مشکلات ناشی از تحریم‌ها و سو مدیریت‌های گذشته برطرف شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت کمیسیون کشاورزی حمایت از کشاورزان و تولیدات داخل و پرداختن به زیر ساخت‌های کشاورزی در کشور است. هم اکنون در کشور زیر ساخت‌های کشاورزی کاملاً وابسته به خارج از کشور بوده و به همین دلیل کمیسیون کشاورزی سعی دارد خود کفایی حقیقی را در این حوزه ایجاد کند؛ به صورتی که تولیدات استراتژیک، بدون وابستگی به خارج از کشور تأمین شود.

کد خبر 433967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.