تجهیز آرامستان بهشت رضوان مشهد به غسالخانه پرتابل

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از تجهیز و توسعه آرامستان بهشت رضوان به غسالخانه پرتابل(سیار) خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در خصوص اقدامات پیش بینی شده به منظور بهبود کیفی و توازن بخشی به خدمات و رفاه حال شهروندان در آرامستان بهشت رضوان، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور، آرامستان بهشت رضوان به دو دستگاه غسالخانه پرتابل (سیار) تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه با اضافه شدن این دو دستگاه ظرفیت غسالخانه آرامستان بهشت رضوان دو برابر شده است، افزود: همچنین ظرفیت سردخانه‌های این آرامستان نیز هفت برابر افزایش پیدا کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از اعمال محدودیت‌ها در سطح بوستان‌ها و فضای سبز سطح شهر خبر داد و بر اجرای دستورالعمل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح بوستان‌ها و فضای سبز شهری تاکید کرد.

وی گفت: مطابق اعلام ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان و با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از شیوع موج دوم این بیماری، هماهنگی‌های لازم در قالب دستورالعمل‌های ارسالی به مناطق صورت پذیرفته است.

یعقوبی تصریح کرد: مطابق این دستورالعمل ارسالی به مناطق، تا اطلاع ثانوی استفاده از زمین‌های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در سطح بوستان‌ها و فضای سبز ممنوع بوده و کلیه آبخوری‌ها و آب سردکن‌ها غیرفعال است.

وی با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی، مصلی‌های موجود در بوستان‌ها به ممنوعیت‌های اعمال شده اشاره کرد و گفت: اتراق و نشستن همشهریان در معابر سطح بوستان‌ها و فضای سبز، انجام ورزش‌ها و مراسمات جمعی توسط شهروندان ممنوع بوده و داشتن ماسک برای تمامی افراد و مراجعین به بوستان‌ها الزامی است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: پیمانکارهای فضای سبز ملزم به تأمین ماسک و تجهیزات برای همه کارگران مشغول به فعالیت در سطح فضای سبز است، همچنین از شهروندان تقاضا می‌شود حتی‌الامکان از حضور در بوستان‌ها خودداری کرده و در صورت مراجعه علاوه بر استفاده از ماسک تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 433954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.