روزنامه‌های ورزشی ۲۶ تیر؛ پنجره نیمه‌باز سرخابی‌ها

بعد از شکایت مربیان و بازیکنان خارجی از سرخابی‌های پایتخت پنجره‌های نقل و انتقالاتی این دو تیم تا زمان پرداخت بدهی‌ها بسته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۶ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پول می‌دهیم پنجره‌ها باز می‌شوند" به ادعای مدیران استقلال و پرسپولیس در واکنش به محرومیت آنها از سه پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت، البته که این ادعا در قوانین جدید فیفا می‌تواند به تحقق بپیوندد.

"گل" با عنوان"اکتشاف نفت بدون فرهاد " به مصاف استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب مسابقات لیگ برتر پرداخت، تقابلی که استقلال در آن برای کسب سهمیه تمام قدرت خود را به میان می‌گذارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پنجره‌های نیمه باز سرخابی‌ها" به محرومیت استقلال و پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی با حکم فیفا پرداخت، البته همانطور که گفته شد این محرومیت تا مدت یک ماه با پرداخت مطالبات طلبکاران لغو خواهد شد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "محصول مشترک" و عکسی از مدیران سابق و فعلی استقلال و پرسپولیس به محرومیت این دو باشگاه پرداخت، عکسی که در آن تصویر مسعود سلطانی فر وزیر ورزشی کشور نیز به چشم می‌خورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"توپ را می‌بینم انگیزه می‌گیرم" به اظهارات شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال پرداخت، کسی که مدعی است رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات لیگ برتر ممکن نیست.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بدون کارنامه هم لیگ برتر از آن توست" به چرخه معیوب به کار گیری مربیان خارجی و داخلی در لیگ برتر پرداخت، جایی که به عنوان مثال ذوب آهن بعد از عدم بازگشت رادولویچ به ایران با لوکا بوناچیچ به توافق رسیدند که تجربه موفقی در سالیان اخیر نداشته است.

"صدای سپاهان" با عنوان "عالیه، ادامه بده مهندس" به آغاز تمدید قرارداد طلایی پوشان پرداخت، اتفاقی که آغاز آن با تمدید قرارداد محمد کریمی شکل گرفت.

کد خبر 433948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.