تراکتور- سپاهان / جنگ سهمیه در یادگار

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مهمان تراکتور تبریز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه تیم‌های تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان

جمعه، بیست و هفتم تیرماه، ساعت ۲۰:۱۵

ورزشگاه: یادگار امام (ره)

داور: محمدحسین زاهدی فرد

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- تراکتور صفر

پخش زنده: شبکه سهند، اصفهان و ورزش

تراکتور در دومین فینال سهمیه آسیایی

تیم فوتبال تراکتور که با ۴۱ امتیاز در رده چهارم لیگ قرار دارد و تنها یک امتیاز با سپاهان رده دومی فاصله دارد در حالی میزبان شاگردان امیر قلعه نویی است که در این هفته‌ها رقابت سختی با تیم‌هایی مثل شهر خودرو، فولاد، استقلال و همین سپاهان برای کسب دو سهمیه باقی مانده رقابت‌های آسیایی از طریق لیگ دارد.

شاگردان ساکت الهامی پس از اینکه در شروع مجدد لیگ شکستی خانگی را برابر نساجی متحمل شدند در ادامه صنعت نفت را بردند و هفته گذشته در ورزشگاه آزادی برابر استقلال به تساوی رسیدند. در این چند هفته جدال مستقیم تیم‌هایی که برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند جذاب است و پس از جدال هفته گذشته استقلال و تراکتور، این هفته جدال تراکتور و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته به شمار می‌آید.

مطمئناً یکی از جذابیت‌های دیدار فردای تراکتور و سپاهان که به عنوان قطب‌های فوتبال ایران شناخته می‌شوند جدال مهدی کیانی و احسان حاج صفی با تیم‌های سابقشان است، بازیکنانی که همین حالا هم نزد طرفداران تیم رقیب محبوبیت دارند و چه بسا همین سال‌ها دوباره پیراهن تیم‌های سابق خود را به تن کنند.

تیم فوتبال تراکتور در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که غایب سرشناسی ندارد و مسعود شجاعی نیز که مصدومیت جزئی داشت برای دیدار با سپاهان در دسترس کادر فنی قرار گرفته است.

آزمون سخت خارج از خانه برای سپاهان

تیم فوتبال سپاهان که در حال حاضر با ۴۲ امتیاز تیم دوم جدول است در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که این فصل آمار خوبی در خارج از خانه نداشته است و در ۷ دیدار خانگی اخیر خود رنگ پیروزی را ندیده است! حالا جدال در خانه تراکتوری که تنها یک امتیاز با سپاهان اختلاف امتیاز دارد و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند بدون شک سخت‌ترین آزمون این روزهای امیر قلعه نویی خواهد بود.

سپاهان در شروع مجدد لیگ ابتدا گل گهر سیرجان را در نقش جهان برد اما در ادامه دو تساوی عجیب برابر تیم‌های انتهای جدولی سایپا و پارس جنوبی هم اختلاف شاگردان قلعه نویی را با صدر بیشتر کرد و هم موقعیت کسب سهمیه آسیایی سپاهان را کاملاً به خطر انداخت.

شاگردان قلعه نویی که در ۶ هفته اخیر لیگ تنها یک برد در کارنامه داشته‌اند سخت به دنبال پیروزی در دیدار برابر تراکتور هستند تا هم طلسم بازی‌های خارج از خانه خود را در این هفته‌ها باطل کنند و هم جایگاه دومی خود را حفظ کنند.

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که با رسیدن سروش رفیعی به این بازی دیگر غایب سرشناسی ندارد و بازیکنان رزرو و همیشه نیمکت نشینی مثل محسن مسلمان احتمالاً در این بازی هم غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی تراکتور:

محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، محمدرضا آزادی، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری و ساسان انصاری

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

کد خبر 433946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.