جولان سارقان نقابدار در آبادان/زن اصفهانی در حیاط خانه‌اش خشک شد

فرار چوپان بعد از قتل همسر، دستگیری یک قاچاقچی عتیقه در رودبار جنوب، نجات خانواده سوادکوهی از آتش سوزی خودرو، رهایی قاتل یزدی از قصاص با گذشت اولیای دم، جولان سارقان نقابدار در آبادان، نجات خانواده ایلامی از مرگ و برق‌گرفتگی زن اصفهانی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پسر چوپان که به اتهام قتل زنی جوان در آپارتمانش در پایتخت بازداشت شده بود، پس از ۵۵ روز بازجویی و تحقیق سرانجام لب به اعتراف گشود و رسیدگی به این پرونده آغاز شد، زن همسایه که متوجه سر و صدایی در ساختمان شده بود، خود را به خانه زن جوانی که در طبقه سوم ساکن بود رساند، اما با دیدن در باز خانه و جسد وی در اتاق خواب موضوع را به پلیس خبر داد، این در حالی بود که دختر هشت ساله مقتول که کر و لال بود وحشت زده کنار اتاق ایستاده بود و گریه می‌کرد، با اعلام موضوع به بازپرس جنایی پایتخت تیم ویژه‌ای برای بررسی این جنایت راهی محل حادثه شد.

اوایل تیر ماه مرد فراری که در یکی از روستاها مشغول چوپانی بود بازداشت شد، اما در تحقیقات منکر قتل بود و از آنجا که همه مدارک علیه وی بود به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و در نهایت متهم جوان لب به اعتراف گشود و راز جنایتی را که ۵۵ روز قبل مرتکب شده بود برملا کرد.

دستگیری یک قاچاقچی عتیقه در رودبار جنوب

یک مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان رودبار جنوب در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به خرید و فروش و قاچاق عتیقه می‌کند پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی از منزل این متهم ۳۰ قطعه شیء عتیقه کشف کردند.

عبدالرضا ناظری افزود: اشیای کشف شده شامل سه عدد کوزه سفالی، یک عدد فنجان فلزی، یک قطعه سنگ گرانبها و ۲۳ عدد اجسام فلزی به شکل مار و نیزه است که کارشناسان اداره میراث فرهنگی، قدمت این اشیا را مربوط به سه هزار سال قبل و ارزش آن‌ها را یک صد میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با بیان اینکه پلیس ضمن تأمین امنیت عمومی شهروندان، حافظ آثار فرهنگ و تاریخ کشور نیز هست و با تاراج کنندگان آثار تمدن غنی کشور برخورد می‌کند، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

نجات یک خانواده از آتش سوزی خودرو در سوادکوه

فرمانده انتظامی سوادکوه از آتش سوزی خودرو پژو و نجات سرنشینان با همکاری مأموران انتظامی در شهر زیرآب خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۳ حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه ایجاد حریق در یک خودرو پژو ۲۰۶ شدند.

عبدالله اکبری افزود: با تلاش مأموران انتظامی سرنشینان خودرو (شامل یک زن و شوهر و فرزند خردسال آنان) که در داخل خودرو محبوس شده بودند، نجات یافته و حریق نیز با کمک اهالی محل مهار شد.

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم در یزد

رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: با تلاش مجموعه شورای حل اختلاف یزد یک فرد محکوم به قصاص نفس با گذشت اولیای دم از اجرای مجازات رهایی یافت.

محمدرضا حداد گفت: قتل عمدی که در سال ۱۳۸۷ اتفاق افتاده بود و پرونده اجرایی آن در واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در حال اجرا بود، با همت اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان منتهی به اخذ رضایت اولیای دم شد؛ این گذشت بعد از ۱۲ سال و پس از برگزاری نشست‌های متعدد اولیای دم حاصل شد و این پرونده با صلح و سازش خاتمه یافت.

جولان سارقان نقابدار با پرشیای سفید در آبادان

سرقت‌های مسلحانه طلا از خانه آبادانی‌ها همچنان ادامه دارد و به سرقت‌های سریالی تبدیل شده است و افراد مسلح با در دست داشتن سلاح کلاشینکف وارد یک خانه در منطقه جرم خیز سلیچ آبادان شده و مقدار نیم کیلو طلا و ۱۵ میلیون پول نقد را به سرقت بردند، در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه طلا از خانه‌های آبادان وخرمشهر گفته شده بود، این سارقین مسلح توسط پلیس دستگیر شده‌اند، اما یک سرقت مسلحانه دیگر به همان شیوه قبلی در منطقه جرم خیز سلیچ آبادان به پلیس این شهرستان گزارش شد که بلافاصله مأمورین به محل وقوع سرقت اعزام شدند و مشاهده کردند که تمام خانه توسط سارقین برهم ریخته و سارقین نیز پس از به سرقت بردن نیم کیلو طلای زن صاحب خانه و۱۵ ملیون تومان پول نقد از محل متواری شده‌اند، سارقان هنوز دستگیر نشده‌اند.

نجات یک خانواده ایلامی از مرگ حتمی

فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: با اقدام هوشمندانه و به موقع مأموران گشت انتظامی پاسگاه دوستان یک خانواده چهار نفره از مرگ حتمی نجات یافتند.

امیر بازیار با توضیح اینکه مأموران حین گشت زنی در نیمه‌های شب در حوالی روستای شهرک ولیعصر (عج) متوجه شعله ورشدن آتش در یک واحد مسکونی شدند.

وی با اشاره به سرعت و هوشیاری پلیس در این حادثه، افزود: مأموران واحد گشت بلافاصله اقدام به بیدار کردن ساکنان منزل کرده و اعضای چهار نفره خانواده را از مرگ حتمی نجات دادند و این خانواده حادثه دیده با هماهنگی پلیس و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان و پلیس در دست بررسی است.

زن اصفهانی ناگهان در حیاط خانه خشک شد

زن ۲۸ ساله اصفهانی به دلیل برق گرفتگی دچار سوختگی شد و جان باخت و شوهرش از دیدن این صحنه شوکه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: این خانم هنگام شستن حیاط منزل مسکونی به علت اتصال برق جان خود را از دست داد و جسد متوفی نیز توسط عوامل مربوطه به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

محمدرضا خدادوست تصریح کرد: شهروندان باید با رعایت اصول و نکات ایمنی از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

کد خبر 433945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.