برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه جانبازان در استان‌های کشور

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: یکی از اولویتهای اساسی فدراسیون جانبازان و معلولین استعدادیابی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین است که با همکاری سپاه، بسیج، وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه این استعدادیابی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شروین اسبقیان ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان اردبیل گفت: یکی از اولویتهای اساسی فدراسیون جانبازان و معلولان استعدادیابی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان است که با همکاری سپاه، بسیج، وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه این استعدادیابی برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه جانبازان در استانهای کشور خبر داد و افزود: باجدیت در فدراسیون پیگیر این امر هستیم که در اسرع وقت اجرایی شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین اختصاص حداقل یک جلسه از زمان تمام سالن‌ها و مراکز ورزشی به فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان خبر داد و این موضوع را تصویب شده دانست و افزود: نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اسبقیان تجهیز سالن‌های اختصاصی ویژه جانبازان و معلولان را یکی از برنامه‌های فدراسیون عنوان و بیان کرد: این امر با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

وی گفت: استان اردبیل قهرمانان بزرگی را در رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان به کشور تحویل داده است که این قهرمانان سرمایه‌های بزرگی هستند که برای کشور و این استان افتخارآفرینی کرده‌اند و ما قدردان همت و تلاش این بزرگان هستیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار کرد: متاسفانه برخی شهرهای استان اردبیل فاقد هیئت ورزشی جانبازان و معلولان هستند که باید تا یک سال آینده در تمام شهرهای بدون هیئت، رئیس هیئت انتخاب و هیئت ورزشی تشکیل شود.

اسبقیان حضور قهرمان بزرگ ورزشی در راس مدیریت ورزش استان اردبیل را افتخار بزرگ دانست و گفت: باید از این ظرفیت برای رشد و توسعه ورزش استان اردبیل استفاده کرد.

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش

کد خبر 433924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.