تابلو های غیر مجاز مشاغل جمع آوری می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: تابلو های غیر مجاز مشاغل، و واحد های اداری-تجاری که باعث ایجاد مزاحمت بصری هستند جمع آوری می‌شوند.

خسرو عیسائیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام اجرای طرح ساماندهی تابلوهای شهری گفت: برای حفظ نظم و زیبا سازی منظر شهری این عملیات در حال اجراست.

وی افزود: ساماندهی تبلیغات شهری و محیطی، حذف آلودگی‌های بصری، سایه بان ها و بنرهای فرسوده و حفظ ایمنی شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و شهری و بر اساس درخواست مکرر شهروندان مبنی بر ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ادارات، شرکت‌ها، اصناف و مغازه‌ها، معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه طرح ساماندهی تابلوهای شهری و جمع آوری تابلوهای مزاحم را در دستور کار خود قرار داد.

وی در خصوص اجرای این طرح گفت: در ابتدا کارشناسان زیباسازی شهری مناطق هشت‌گانه به ادارات، شرکت‌ها، اصناف و مغازه‌ها مراجعه و از آنها را از شرایط نصب تابلوهای تبلیغاتی آگاه می‌کنند و در صورت مشاهده موارد غیر مجاز یا خطر آفرین برای شهروندان با دادن اخطار و مهلت زمانی مشخص مبنی بر اصلاح و رفع مزاحمت تابلوی تبلیغاتی خود اقدام نمایند و در صورت اتمام بازه زمانی، اداره اجراییات نسبت به جمع آوری آن دسته از صنوفی که تابلوهای تبلیغاتی شأن تغییر نکرده باشد اقدام می‌کند.

وی در پایان از شهروندان و مالکان واحدهای اداری و تجاری و اصناف که شهرداری کرمانشاه را در این امر یاری کردند تشکر و از شهروندان و دیگر واحدهای تجاری و اداری خواست که در امر زیباسازی شهری شهرداری کرمانشاه را حمایت کنند.

کد خبر 433913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.