جوان خوش آتیه رم در لیست خرید یووه

بانوی پیر حساب زیادی روی هافبک جوان رم باز کرده و در نظر دارد در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو هر طور شده او را به تورین ببرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گازتا دلو اسپورت، گزینه زانیولو برای حضور در خط میانی یوونتوس به شدت جذاب است. با توجه به پیوستن آرتور به یووه در فصل آینده، حضور بازیکن جوان دیگری همچون می تواند برای بیانکونری بسیار امیدوار کننده باشد.

البته رقم خوردن این انتقال آنچنان ساده نیست و باشگاه رم بسیار روی مواضع خودش سماجت می کند. رمی ها نمی خواهند بازیکنان با ارزش خود را به سادگی از دست بدهند و به همین خاطر است که چندین بار مذاکره یوونتوسی ها با سران رم بر سر زانیولو نیز با موفقیت همراه نبوده است.

زانیولو نیز علاقه دارد تا در فصل آینده نیز در ترکیب رم بماند. او که از اعتماد باشگاه به توانایی فنی او خوشحال است، اظهار کرده که در صورت عدم وجود نیاز مالی، رم را ترک نخواهد کرد.

یووه ای ها با به خدمت گرفتن زانیولو می توانند گام مهمی برای چینش خط میانی خوب و با استعداد بردارند. اقدامی که خود بازیکن برای آن عجله ای ندارد و جالوروسی هم قرار نیست به این سادگی ها به آن تن بدهد.

کد خبر 433911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.