خواجوند: دنبال مصالحه با برانکو و دستیارانش هستیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه صرف‌نظر از روال پرونده در مراجع بین‌المللی و نتیجه آن، به دنبال مصالحه و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او است.

به گزارش ایمنا، مهدی خواجوند، درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ گفت: همان‌طور که پیش از این نیز گفته‌ایم موضع ما در هر پرونده‌ای مذاکره و مصالحه با مربیان و بازیکنان سابق باشگاه است. درباره این پرونده نیز همان‌طور که به دنبال توافق با سرمربی سابق باشگاه هستیم و پیشنهاداتی از طریق وکیل او برای مصالحه ارائه کرده‌ایم، در مراجع بین‌المللی نیز پرونده را پیش می‌بریم تا مشکلی گریبانگیر باشگاه نشود.  

وی ادامه داد: پس از شکایت برانکو و حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا، ما لوایح و مدارک لازم را در زمان تعیین شده، ارسال کردیم تا اینکه روز گذشته نامه‌ای از CAS دریافت شد و در نحوه ارسال ضمائم، ایراد شکلی گرفتند. باشگاه، بلافاصله ایراد مطرح شده را برطرف کرد و با رفع نقص مد نظر، پاسخ مناسب را برای دادگاه عالی ورزش ارسال کردیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: همزمان با پیگیری موارد حقوقی، به دنبال صلح با برانکو هستیم و پیشنهاداتی به وکیل او ارائه شده است. باشگاه پرسپولیس، صرف‌نظر از روال پرونده در مراجع بین‌المللی و نتیجه آن، به دنبال مصالحه و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او است.

خواجوند در پایان خاطر نشان کرد: اینکه گفته شود مهلت باشگاه پرسپولیس در این پرونده به پایان رسیده است، به هیچ وجه درست نیست و روند کار همانی است که عرض کردم.

منبع: ایرنا

کد خبر 433892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.