انتقال ژاوی به بارسا همه را خوشحال نمی‌کند

اگرچه ژاوی این روزها یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای هدایت تیم بارسلوناست، اما صحبت‌های اخیر او باعث شده تا برخی از پیوستن دوباره او به جمع آبی اناری‌ها خوشحال نباشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، جوزپ ماریا بارتومئو با حضور در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد که کیکه ستین در بارسا ماندگار است و هنوز یک سال از قرارداد او با بارسا باقی مانده است.

اگرچه هیچ کس نمی‌تواند به طور قطع بگوید که سرنوشت ستین در بارسا چه خواهد بود، اما بی شک نتایج وی در روزهای اخیر به هیچ عنوان راضی کننده نبوده و ممکن است در صورت حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان، منتظر اخراج ستین باشیم.

از سوی دیگر، نام ژاوی هرناندز به صورتی جدی برای جانشینی ستین شنیده می‌شود. اما با توجه به صحبت‌های این مربی در زمان مذاکرات قبلی بارسایی‌ها، می‌توان گفت عده‌ای از پیوستن او به بارسا خوشحال نخواهند شد.

ژاوی پیشتر اظهار کرده بود در صورتی به بارسا خواهد پیوست که شاهد تغییرات بنیادین در زمینه‌های مدیریتی از ارکان پایین دست تا بالادست باشگاه باشد. تغییراتی که ژاوی از آن‌ها صحبت کرد، قطعاً به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید و برای همین پروژه پیوستن هافبک افسانه‌ای بارسا به این تیم به عنوان مربی، مسیر سختی خواهد داشت.

کد خبر 433879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.