شهادت در راه آرمان‌های انقلاب، یک ارزش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده شهدای شناور کنارک با اشاره به اینکه نیروی های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند، گفت: شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ارزش است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با خانواده‌های شهیدان ناوستوار یکم «محمد صیادی»، مهناوی یکم «آرمان سرحدی» و ناوستوار دوم «محمد اردنی» از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی‌های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا آخرین قطره خون در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنند، گفت: شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ارزش است و مجاهدت همرزمانمان در این مسیر که در آن ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند از ارزش‌های ایران اسلامی است که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید براینکه سراسر تاریخ ایران اسلامی مملو از روزهایی است که مردان و زنان بزرگ با روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در برابر هر نوع زورگویی ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: به واسطه دین مبین اسلام، یک همسبتگی و اتحاد بزرگ در بین مردم شریف ایران اسلامی برقرار است که فارغ از هر قوم، قبیله و زبان، هنگامی که موضوع امنیت پای کار می‌آید تمام هستی خود را به میان می‌آورند.

خانزادی خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: وجود فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش برای ما افتخار بزرگی بود که امنیت را در دریاهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برقرار کنیم تا بتوانیم راه این عزیزان را با افتخار ادامه دهیم زیرا اعتقاد داریم که «شهادن هنر مردان خداست».

کد خبر 433862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.