راه‌اندازی خطوط BRT در خیابان‌های آتشگاه و شهید اشرفی

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان گفت: خطوط حمل نقل عمومی و BRT باید در خیابان‌های آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی (کهندژ) تقویت و راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رفیعی در نشست مشترک با معتمدان و روحانیون محلات منطقه ٩، فرماندهان سپاه ناحیه امام رضا (ع) و پایگاه‌های بسیج که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اولویت شهرداری رضایت‌مندی، خدمت‌رسانی صادقانه و ایجاد حس آرامش با استفاده کامل از ظرفیت‌ها و امکانات در سطح منطقه برای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: معتمدان محلات باید نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری را همراه با نیازهای شهروندان بازگو کنند تا توسعه همه‌جانبه شهری، شتاب گیرد.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهر خوب، زیبا و سالم محصول مشارکت اجتماعی مسئولان و مردم است، افزود: احساس مسئولیت نسبت به رفاه عمومی، عامل ارتقای فرهنگ عمومی است.

وی ادامه داد: استفاده درست از اموال عمومی، خاستگاه پایداری و توازن قوانین و حقوق شهروندی است.

رفیعی با بیان اینکه خیابان آتشگاه به عنوان محور خروجی و ورودی غرب شهر اصفهان و وجود اماکنی چون کوه تاریخی آتشگاه و عمارت منارجنبان نیاز به هتل و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای دارد، گفت: شهروندان این منطقه حق طبیعی استفاده از امکانات رفاهی بیشتر را دارند و خطوط حمل نقل عمومی و BRT باید در خیابان‌های آتشگاه و شهید اشرفی اصفهانی (کهندژ) تقویت و راه‌اندازی شود.

ارتباط تخصصی‌تر معتمدان محلی با مدیریت شهری

«علیرضا نصر اصفهانی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: مدیریت شهری با اهداف بلند مدت و اختصاص بودجه به هر محله از مناطق شهر در حال فعالیت با برنامه‌ریزی صحیح است.

وی از معتمدان به عنوان افرادی فرهیخته، ارزشمند و به عنوان برگزیدگان مردم و یاوران شهرداری یاد کرد و افزود: به‌واسطه همکاری شایسته معتمدین محلات، مردم بیش از گذشته در جریان اقدامات و عملکرد مدیریت شهری قرار گرفته‌اند و ارتباط و تعامل دوسویه آن‌ها به نسبت گذشته بسیار تخصصی‌تر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: منطقه ٩ از پیشنهاداتی که ارتقای خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان را همراه دارد، استقبال می‌کند و بر استمرار این جلسات به‌منظور همدلی و مشارکت بیشتر شهروندان تأکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پیشنهادات ارائه‌ شده از سوی معتمدین با جدیت بررسی می‌شود و با توجه به هویت بومی محلات گام‌های بلندی به‌منظور خدمات‌رسانی گسترده‌تر و مرتفع ساختن مشکلات مردم برداشته می‌شود.

نصر اصفهانی گفت: پروژه فرهنگی گردشگری منارجنبان با هدف تقویت قطب گردشگری در منطقه ۹ در حال انجام است و مراحل تخصیص بودجه ورزشگاه شهدای غرب طی شده است.

وی تصریح کرد: سال آینده عملیات اجرایی پروژه هشت هزار متر از ملک آزادسازی شده ورزشگاه شهدای غرب آغاز می‌شود تا یک مجموعه ورزشی روباز احداث شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از آزادسازی ٥٠ درصدی مسیر خیابان بهشت خبر داد و گفت: هرچه سریع‌تر فازهای بعدی خیابان باید تملک و تکمیل شود.

وی با اشاره به تمهیدات و برنامه‌ریزی شده برای کاهش بار ترافیکی خیابان آتشگاه و کمک به ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی این خیابان، ادامه داد: خیابان آتشگاه دارای هویت تاریخی و ملی است و رشادت‌های زیادی در دوران جنگ تحمیلی از جوانان این منطقه دیده شده و شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه معتمدان و حضار در جلسه درخواست‌های خود را مطرح کردند که تمام درخواست‌ها ثبت شد و برای بررسی و رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 433799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.