برخورد با رانندگان تاکسی بدون ماسک

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از توزیع ماسک و مواد ضد عفونی میان تاکسی داران فردیس خبر داد و گفت: با رانندگان تاکسی بدون ماسک برخورد می‌شود.

علی امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم حرکت در راستای پیشگیری از ابتلا به آن، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی را اجباری کرده است.

وی با بیان اینکه رانندگانی که هنگام کار از ماسک استفاده نکنند جریمه می‌شوند، اضافه کرد: گشت انتظامی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس به طور روزانه از ایستگاه‌های تاکسی و مسیرهای تردد تاکسی‌ها بازدید می‌کند و در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان با آنها برخورد می‌کند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از پخش مواد ضد عفونی و ماسک میان رانندگان تاکسی فردیس خبر داد و تاکید کرد: ۶۰۰ دستگاه تاکسی در شهر فعال هستند.

وی با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا بدون همکاری مردم میسر نیست، از شهروندان درخواست کرد: هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 433790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.