روزنامه‌های ورزشی ۲۵ تیر؛ رحمتی بمب نقل و انتقالات

برخی شایعات حاکی از فرستادن یک پیغام از سوی استقلال برای رحمتی است، پیغامی که محتوایی مبنی بر بازگشت او به استقلال در پایان فصل دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چعارشنبه ۲۵ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "به خاطر پوکر قهرمانی در پرسپولیس ماندم" به اظهارات بشار رسن هافبک عراقی سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که با این اظهارات احتمالاً آخرین روزهای حضور خود در تهران را سپری می‌کند.

"گل" با عنوان"استقلال برای رحمتی پیغام فرستاد؟!" به شایعات بازگشت رحمتی به استقلال دامن زد، شایعاتی که با توجه به وضعیت نه چندان جالب شهر خودرو دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "منصوریان از مجیدی حمایت کرد قرار نیست جایش را بگیرد" به اظهارات عیدیان در واکنش به شایعات بازگشت منصوریان به استقلال پرداخت، اتفاقی که در کنار شایعه بازگشت رحمتی به استقلال فصل نقل و انتقالاتی عجیبی را برای آبی‌پوشان رقم خواهد زد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "لیگ نوزدهم، لیگ بی ثباتی" به تغییرات پر تعداد تیم‌های لیگ برتری روی نیمکت آنها پرداخت، تغییری که شاید تنها در چند تیم مثل سپاهان رخ نداده است و مجموعاً ۲۹ مربی را در ۱۶ تیم لیگ برتر مشغول کرده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"کاری به اصطلاحات فضای مجازی ندارم" به اظهارات امید عالیشاه هافبک چپ پرسپولیس پرداخت، کسی که اگر چه فرصت بازی زیادی به دست نیاورده است ولی نقش بسزایی در موفقیت سرخ‌پوشان داشته است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"حذف محترمانه" به جدایی غریب به یقین بشار رسن از جمع سرخ‌پوشان پرداخت، جدایی که با توجه به وضعیت ارزی کشور منطقی به نظر می‌رسد.

"صدای سپاهان" با عنوان "حسابی به ما انرژی دهید" به اظهارات امید نورافکن قبل از سفر به تبریز پرداخت، سفری که آخرین امیدهای قهرمانی تیم سپاهان به شمار می‌رود.

کد خبر 433776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.