استفاده از ماسک در شهرداری قزوین الزامی شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا مبنی بر الزام استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی، رعایت آن برای همه کارکنان و مراجعان هنگام ورود به تمامی حوزه‌های شهرداری قزوین الزامی است.

به گزارش ایمنا، مقدم سلیمی اظهار کرد: براساس مصوبه دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرداری، به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ورود بدون ماسک افراد به تمامی حوزه‌های شهرداری ممنوع بوده و کارکنان و مراجعان در بدو ورود تب‌سنجی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه گندزدایی بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی، با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در صورت درخواست از سوی مسئولان ذی‌ربط انجام خواهد شد، افزود: تمامی محیط‌های اداری حوزه‌های شهرداری نیز به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: با عنایت به دستورالعمل‌های ابلاغی، مقرر شد تمامی جلسات، همایش‌ها و کمیسیون‌های غیرضروری شهرداری به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار شود.

سلیمی با بیان اینکه به‌منظور پیشگیری از تجمع افراد و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در فضاهای عمومی، نشستن شهروندان در فضای سینما تابستانه فدک با محدودیت همراه خواهد بود، تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از بوستان‌های سطح شهر و بوستان باراجین استفاده کنند.

وی با اشاره به مصوبه اخیر این ستاد در زمینه اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی اظهار کرد: به این منظور ۱۲ فیکسچر، ۲ عرشه پل، یک بیلبورد و نیز ۱۳۱ تیربورد تبلیغاتی توسط سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان زیباسازی به بحث اطلاع‌رسانی اختصاص یافته است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بنرهای اطلاع‌رسانی و آموزشی پیشگیری از کرونا در شش مرحله و هر بار بر روی ۱۳۱ پایه تیربورد تبلیغاتی در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

سلیمی خاطرنشان کرد: به منظور ترویج استفاده از ماسک برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پویش ملی #من_ماسک_می‌زنم توسط اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین راه‌اندازی شده است.

کد خبر 433768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.