پارک‌های شاهین‌شهر برای تردد معلولان مناسب‌سازی شده است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر گفت: در حال حاضر پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای ورود و خروج معلولان مناسب بوده و با رعایت اصول مناسب سازی احداث شده است و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه مشکلی در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

علی عرب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری شاهین شهر ۴۰ لیتر بر ثانیه آب چاه و ۱۵۰ لیتر آب تصفیه شده پساب دارد که با آن فضای سبز موجود را حفظ و نگهداری می‌کند و با اجرای روش‌های نوین آبیاری اقدام به توسعه فضای سبز می‌کند.

وی گفت: در سال گذشته طرح‌های مختلفی اجرای طرح‌های سیستم تله متری و مانیتورینگ مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ آب فضای سبز، اجرای خط لوله ۳۱۵ تقویت شبکه آبرسانی پارک‌های شرقی شهر، خط لوله انتقال ۳۱۵ میلیمتری پلی اتیلن تقویت شبکه آبرسانی فضای سبز محدوده گلدیس، سیستم آبیاری تحت فشار در بلوارها، اجرای خط لوله ۱۶۰ میلیمتری پلی اتیلن تقویت شبکه آبرسانی محدوده هشت بهشت و شبکه آبیاری و احداث فضای سبز محدوده‌های فاز دو مسکن مهر، فاز دو سهراب سپهری، کوی کارمندان، محله پردیس، گذر پیاده فاز یک گلدیس و رینگ دوچرخه سواری خیابان دکتر محمود حسابی در حوزه فضای سبز شاهین شهر اجرا شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه سیستم تله متری و مانیتورینگ مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ آب شبکه آبرسانی هوشمند شده و از هرگونه هدر رفت آب در مسیر انتقال جلوگیری می‌شود.

عرب اظهار کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، مطالعات طرح ذخیره‌سازی آب در دریاچه مصنوعی، احداث پارک کوهستانی در ضلع غربی اتوبان آزادگان به مساحت بالغ بر یکصد هکتار و ادامه طرح‌های توسعه و بهره‌برداری از شبکه آبیاری تحت فشار، اجرای نرم‌افزار تحت وب نظارت بر فعالیت پیمانکاران و حذف کاغذ جهت تنظیم گزارش‌های روزانه از برنامه‌های امسال این سازمان است.

وی افزود: در حال حاضر پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای ورود و خروج معلولان مناسب بوده و با رعایت اصول مناسب سازی احداث شده است و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه مشکلی در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 433764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.