شهرداری شیراز با کسری بودجه مواجه نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با راهکارهایی که برای تامین منابع مالی شهرداری پیش‌بینی شده به نظر می‌رسد با کسری بودجه در سال ۹۹ مواجه نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالرزاق موسوی امروز (سه‌شنبه) در یک نشست خبری برخط، اظهار کرد: نیاز است نوع قراردادی که برای سی پی (طرح پارک حاشیه‌ای خودروها) میان شهرداری شیراز و طرف دوم قرارداد منعقد شده اصلاح شود تا شهروندان هرچه بیشتر از این پروژه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه سی پی خدمت مناسبی به شهروندان ارائه نکرده، افزود: در قرار داد مذکور چیزی عاید شهرداری نشد و برای شهروندانی که قرار بود بر اساس این قرارداد خدماتی دریافت کنند، دچار محرومیت شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان به اینکه مدون کردن برنامه‌ریزی شهری موجب افزایش تحرک خدمت رسانی شهری می‌شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون در جهت مشخص کردن حوزه فعالیت‌های خود اقدامات لازم را انجام داده و ۳۶۰ شاخص برای تهیه این دستورالعمل‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تهیه دستورالعمل‌ها در شورای شهر موجب شده تا علاوه بر شورای شهر شیراز شهرداری نیز برنامه محور باشد و سیاست‌ها و برنامه‌ها بر اساس رویکردی که در دستورالعمل مشخص شده طراحی و برنامه‌ریزی شوند.

موسوی با تاکید بر اینکه تأثیر اقدامات زیربنایی شورای شهر در دراز مدت مشهودتر می‌شود، اضافه کرد: در خصوص سالم‌سازی فضای شهر، اجرای پروژه‌های انسان‌محور، حفظ باغ‌های قصردشت، حفظ کاربری‌های مختلف و شفافیت اقدامات مثبتی در مدیریت شهری شیراز اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: با راهکارهایی که برای تأمین منابع مالی شهرداری پیش‌بینی شده به نظر می‌رسد با کسری بودجه در سال ۹۹ روبرو نخواهیم شد.

کد خبر 433716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.