مناسب سازی ۲۲ بوستان پایتخت/کلید رفع مشکلات شهرداری کرمانشاه

در این بسته خبری از اعمال محدودیت در بوستان‌های مشهد تا جابه جایی روزانه هفت هزار مسافر مترو در تبریز و مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تفرش را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

توزیع روزانه ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز

سعید بشیریان بناب، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از توزیع روزانه ۵۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز خبر داد و گفت: ۹۸ درصد رانندگان تاکسی در تبریز از ماسک استفاده می‌کنند.

متناسب سازی ۲۲ بوستان در سال ۹۹

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از متناسب سازی ۲۲ بوستان در سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد سازمان زیباسازی نیز وظیفه خرید و تأمین تجهیزات لازم را برعهده دارد.

کلید حل مشکلات شهرداری کرمانشاه

مهرداد سالاری، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات مالی فراوان در سطح شهرداری‌ها از جمله شهرداری کرمانشاه، رونق ساخت و ساز را تنها راهکار برون رفت شهرداری از این مشکلات عنوان کرد.

اعمال محدودیت در بوستان‌های مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از اعمال محدودیت‌ها در سطح بوستان‌ها و فضای سبز سطح شهر خبر داد.

کاهش ترافیک سبزوار

فواد سحابی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سبزوار گفت: در سال جاری اتصال بزرگراه ابریشم غربی جهت توزیع و کاهش بار ترافیکی درون شهری برقرار می‌شود که علاوه بر ایجاد زمینه برای دسترسی سریع‌تر افراد به مقصد، سبب کاهش بار ترافیکی می‌شود.

ابلاغ ساختار ۶ شهرداری با رویکرد جدید

عباس کرکه آبادی، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ساختار سازمانی شش شهرداری تازه تأسیس زاووت، جولکی، انبر، سلطان آباد، شهیون در استان خوزستان و بخ در استان یزد ابلاغ شد.

جا به جایی روزانه ۷ هزار مسافر مترو در روزهای کرونایی

بهرام فرهخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: پیش از شیوع کرونا، روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر به وسیله مترو جابجا می‌شدند که به دلیل کاهش استفاده شهروندان در روزهای کرونایی این تعداد به هفت هزار نفر کاهش یافته است.

نصب دوربین‌های نظارتی جدید در بیرجند

مسلم قلی نژاد، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند گفت: دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در تقاطع بلوار مسافر و بلوار امام رضا (ع) از سوی شهرداری نصب و راه اندازی شد.

مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تفرش

هادی ابراهیمی فر، شهردار تفرش از زیرسازی، جدول گذاری و سنگ فرش بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تفرش در راستای بهسازی و اصلاح معابر خبر داد.

شناسایی ۳۲ طرح سرمایه گذاری در شهرداری‌های خراسان شمالی

حمید عرب، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت: ۳۲ طرح قابل سرمایه گذاری شهرداری‌های استان شناسایی و در حال آماده سازی ارائه به سرمایه گذاران است.

کد خبر 433703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.