میرزایی: رهبر انقلاب به تعامل بین قوا تاکید کردند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند که نمایندگان باید مراقب باشند دچار حاشیه نشوند. ایشان به تعامل بین قوا تاکید کردند و فرمودند که دو قوه مجریه و قضائیه باید مصوبات مجلس شورای اسلامی را به صورت دقیق اجرا کند.

حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری نکات مفصلی را در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کردند که جنبه عمومی نداشت و مستقیماً خطاب به مجلس شورای اسلامی بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس بعد از انقلاب معرفی کردند و فرمودند که ترکیب نمایندگان با تجربه مجلس با جوانان و مدیران اجرایی سابق کشور، ترکیب قوی را تشکیل داده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر مشکلات اقتصادی فراوان کشور فرمودند که بنیان کشور برای حل این مشکلات قوی بوده و توان برطرف کردن آنها وجود دارد و دلیل مشکلات را عملکرد مسئولان دانستند.

میرزایی ادامه داد: رهبر انقلاب مهمترین مشکلات امروز کشور را تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی و مشکلات تولید معرفی کرده و بنیان کشور را نیز معادن، جنگل‌ها، موقعیت جغرافیای دانستند و تفکر و روحیه خود اتکایی و اعتماد به نفس ملی را سرمایه عمومی کشور معرفی کردند.

میرزایی تاکید کرد: ایشان از نمایندگان درخواست کردند تا با خلوص نیت برای مردم کار کنند و به سوگندی که خورده‌اند متعهد باشند و اولویت مجلس شورای اسلامی را مسائل کلیدی جامعه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که نمایندگان باید مراقب باشند دچار حاشیه نشوند. ایشان به تعامل بین قوا تاکید کردند و فرمودند که دو قوه مجریه و قضائیه باید مصوبات مجلس شورای اسلامی را به صورت دقیق اجرا کند و مجلس نیز باید نسبت به ظرفیت کشور مصوبات خود را تنظیم نماید.

کد خبر 433623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.