توزیع روزانه ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از توزیع روزانه ۵۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز خبر داد و گفت: ۹۸ درصد رانندگان تاکسی در تبریز از ماسک استفاده می کنند.

به گزارش ایمنا، سعید بشیریان بناب با تاکید بر تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های درون‌شهری تبریز گفت: پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و اگر راننده‌ای از ماسک استفاده نکند با وی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی روزانه ۵۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز توزیع و همچنین کاور جدا کننده تاکسیران با سرنشینان نصب می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا در تاکسی‌ها جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تصریح کرد: از روز گذشته گشت‌های ضدعفونی تاکسی‌های درون شهری در ایستگاه‌ها فعال شده‌اند و تاکسی‌ها مرتب ضدعفونی می‌شود.

بشیریان بناب افزود: شهروندان و تاکسیرانان با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و با مشارکت شهرداری تبریز و ستاد اجرای فرمان امام گوشت مرغ رایگان بین رانندگان توزیع شد.

کد خبر 433622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.