طرح سوال از رئیس جمهور به یک کارزار تبلیغاتی بدل شده است

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: طرح سوال از رئیس جمهور به یک کارزار تبلیغاتی برای نمایندگان تبدیل شده که سعی می‌کنند با پیگیری آن در مجلس شورای اسلامی بتوانند مقبولیت بیشتری میان مردم کشور پیدا کنند.

جلال جلالی زاده در گفت و با خبرنگار ایمنا پیرامون طرح سوال از رئیس جمهور توسط نمایندگان مجلس، اظهار کرد: کاملاً واضح است که طرح سوال از رئیس جمهور حاصل دعواهای سیاسی بوده و نمایندگان سعی دارند با این اقدامات خود را در جامعه مطرح کنند. این افراد مدعی هستند که با استیضاح رئیس جمهور مشکلات برطرف می‌شود، اما باید به این نکته توجه کنند که مشکلات آنچنان در کشور ریشه دوانده و فراگیر شده که این نوع اقدامات تأثیری بر آنها نخواهد داشت.

وی افزود: طرح سوال از رئیس جمهور به یک کارزار تبلیغاتی برای نمایندگان بدل شده که سعی می‌کنند با پیگیری آن در مجلس شورای اسلامی بتوانند مقبولیت بیشتری میان مردم کشور پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تاکید کرد: به نظر می‌رسد با توجه به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری، طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس منتفی شود.

جلالی زاده تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی از نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال تسویه حساب‌های سیاسی با مخالفان خود هستند و هیچ برنامه منسجم و مشخصی نیز برای التیام اقتصاد و معیشت مردم ندارند؛ زیرا کسی که به دنبال حل مشکلات است، طرف هیاهو و جنجال نمی‌رود. اگر این نمایندگان دغدغه مند بودند توهین و استیضاح را در اولویت قرار نمی‌دادند.

کد خبر 433604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.