ضرر کشتی‌گیران در صورت غیبت طولانی در مسابقات

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: اگر کشتی گیران به مدت طولانی از حضور در مسابقات دور باشند برای بازگشت دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون کشتی، جامبولات تدیف با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه در فصل المپیک حضور داریم اگر کشتی گیران صرفاً تمرین کنند و در مسابقات حضور نداشته باشند دچار مشکل خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت ناپایدار جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، هنوز مشخص نیست که کشورها بتوانند در مسابقات کشتی شرکت کنند.

تدیف ادامه داد: البته اتحادیه جهانی کشتی قصد دارد اگر شرایط مهیا باشد مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۰ را در صربستان برگزار کند اما موج دوم شیوع کرونا در بعضی از کشورها آغاز شده و هیچ چیز مشخص نیست.

وی اظهار داشت: به دنبال برگزاری اردوهای خود در ماه آینده هستیم اما قبل از آن کشتی گیران باید مورد معاینه دقیق پزشکی قرار گیرند.

تدیف در مورد شرایط کنونی کشتی گیران روس گفت: آنها بیش از سه ماه است که به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و من با مربیان شخصی آن‌ها در ارتباط هستم، اما این فقط به آنها اجازه می‌دهد که شرایط خود را از نظر بدنی از دست ندهند. ولی چیزی که در کشتی بسیار مهم است رقابت با حریفان قدرتمند است و هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین آن برای آماده سازی کشتی گیران باشد.

کد خبر 433601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.