آقای جلالی! از کی روش چه خبر؟

پانصد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "باید جام حذفی را بگیریم تا هواداران از ما راضی باشند" عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های شایان مصلح دارد. مصلح گفته انتقاداتی که انجام می‌شود، به خاطر ۲ تساوی اخیر و در کل تساوی‌های زیاد ما است که امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهدش نباشیم. نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی یک پایان خیلی خوب است و می‌تواند هواداران را از ما راضی نگه دارد، ولی فقط در حرف کار راحتی است چرا که در جام حذفی با تیم‌های بالای جدول و قدرتمند لیگ بازی داریم و امیدوارم که نتایج خوبی حاصل شود.

"آقای جلالی! از کی روش چه خبر" تیتر دیگری از این رسانه است که به نقد مجید جلالی پرداخته است. جلالی اخیراً گفته که کی‌روش طی ۸ سالی که در ایران بود کار خاصی برای فوتبال‌مان انجام نداد! لازم به توضیح نیست که ما دو بار راحت با کی‌روش به جام جهانی رفتیم، شخصیت تیمی پیدا کردیم، یک سال و نیم نباختیم و حتی گل نخوردیم و در خود جام جهانی هم آبروداری کردیم. حال سوال اینجا است که شما چه کار کردید آقای جلالی و چه تأثیری روی فوتبال ایران و همین تیم گل‌گهر گذاشتید که دیروز استعفا کردید؟

"باید ببینیم کسی به ما اعتماد می‌کند یا خیر" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر مهدی رجب زاده دارد. رجب زاده گفته: دلم برای فوتبال تنگ شده ولی فعلاً کاری نمی‌توانم بکنم. فعلاً از فوتبال دور هستم ولی اگر شرایط مناسب باشد، امسال از یک جایی مربیگری را شروع می‌کنم. او اضافه کرده: در این راه باید دید کسی به من اعتماد می‌کند یا نه.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 433600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.