هزینه ۳۵۰ میلیارد تومانی نظافت و نگهداری فضای سبز اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سالانه در بخش‌های خدمات شهری و فضای سبز شهر اصفهان افزون بر ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اصفهان یکی از کلانشهرهایی است که تمیزی و زیبایی آن زبانزد خاص و عام است، اظهار کرد: روزانه هزینه زیادی صرف نگهداری و تمیز کردن شهر می‌شود.

وی افزود: با توسعه و گسترش شهرها و با توجه به افزایش سطح توقعات مردم روز به روز بر خدمات و هزینه‌های نگهداری شهر افزوده می‌شود، زیرا اصفهان یک شهر بسیار گسترده و مطرح کشور است که یکی از برندهای آن وضعیت نظافت و پاکیزگی شهر است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه شهر اصفهان به لحاظ پاکیزگی در سطح کشور الگو بوده است، تصریح کرد: برای حفظ و نگهداری شهر حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر نیرو به صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلفی همچون نظافت، جمع‌آوری زباله، نگهداری فضای سبز، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سالانه در بخش‌های خدمات شهری و فضای سبز بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود، گفت: ماهانه نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری، رفت و روب، جمع‌آوری زباله و نگهداری فضای سبز شهر اصفهان است.

امیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرهنگ نگهداری شهر و همراهی با مدیریت شهری از سوی شهروندان در سطح شهر اصفهان بسیار بالا است و مردم با توجه به علاقه‌ای که به شهر اصفهان دارند، خود را در حفظ پاکیزگی شهر سهیم می‌دانند.

کد خبر 433599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    7 0
    تنها می‌توانم بگویم سپاسگزارم