مارادونا از سورنتینو و نتفلیکس شکایت می‌کند

چندی پیش پائولو سورنتینو کارگردان نامدار ایتالیایی اعلام کرد قصد دارد فیلمی درباره دیه‌گو مارادونا تحت عنوان "دست خدا" بسازد، حالا ماردونا اعلام کرد از این کارگردان ایتالیایی شکایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در روزهای گذشته خبر ساخت فیلم "دست خدا" توسط نتفلیکس و به کارگردانی پائولو سورنتینو منتشر شد. این فیلم درباره زندگی و سال‌های درخشان مارادونا در تیم ناپولی خواهد بود.

اما حالا ماتیاس مورلا وکیل دیه‌گو مارادونا اعلام کرده که این اسطوره فوتبال آرژانتینی احتمالاً از راه‌های قانونی بر علیه سونتینو و نتفلیکس اقدام خواهد کرد، زیرا برای ساخت این فیلم از او اجازه‌ای گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید:

عنوان این فیلم یعنی "دست خدا" یادآور گلی است که مارادونا در اوج تنش‌های سیاسی آرژانتین و انگلیس بر سر جزایر فالکلند با دست به دروازه انگلستان وارد کرد. گلی که داور هرگز آن را ندید و مهر پیروزی آرژانتین مقابل انگلیس را زد.

نماینده حقوقی مارادونا در تعطیلات در توئیتر اعلام کرد از آنجا که از مارادونا برای ساخت این فیلم اجازه گرفته نشده، وی برای استفاده از تصویر و هویتش در فیلم آنها را به دادگاه می‌کشاند.

تاکنون نتفلیکس پاسخی به مارادونا نداده است. این در حالی است که سورنتینو پیش تر گفته بود که مارادونا جانش را نجات داده، زیرا زمانی که پدر و مادرش در کلبه جنگلی و به دلیل آتش‌سوزی درگذشتند، او به سفر نرفته و در ناپل مانده بود تا بازی مارادونا را ببیند.

سورنتینو در فیلم "جوانی" که نامزد اسکار نیز شد، از شخصیتی شبیه مارادونا استفاده کرد. این شخصیت فیلم در هتلی لوکس زندگی می‌کرد و حتی بازی تنیس او در فیلم بارها به عنوان تنیس بازی کردن مارادونا در فضای مجازی دست به دست شده است.

با تمام اوصاف هنوز مشخص نیست که آیا مارادونا از نتفلیس و سورنتینو شکایتی خواهد کرد یا خیر.

منبع: ددلاین

کد خبر 433597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.