زن ۳۵۰ کیلویی برای آتش‌نشانان بانه دردسرساز شد

دردسر زن ۳۵۰ کیلویی برای آتش‌‎نشانان بانه، زنده به گور شدن پسر بچه کرجی، کشف جسد دختر شش ساله در گونی، دستگیری شرور گنبد کاووسی، مرگ جوان ۱۸ ساله در بجنورد، اخاذی پنج میلیاردی رمالی در اشنویه و بازداشت زورگیران میلیاردی تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: خانمی با وزن ۳۵۰ کیلوگرم اهل روستای کوخان این شهرستان به دلیل بیماری قلبی فوت کرده بود، توسط آتش‌نشانان به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل شد.

محمد شاهویسی اظهار کرد: یکی از اهالی روستای کوخان با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بانه تماس گرفته و درخواست کمک از نیروهای اورژانس برای انتقال این خانم به بیمارستان کرد.

وی با اشاره به وضعیت جسمی و وزن سنگین این بیمار افزود: به دلیل وزن زیاد امکان انتقال بیمار با خودروی مرکز فوریت‌های پزشکی وجود نداشت، بنابراین از آتش‌نشانی درخواست کمک شد.

شاهویسی تاکید کرد: قبل از انتقال این بیمار ۳۵ ساله به بیمارستان احیای قلب در محل توسط تکنسین‌های اورژانس انجام شد، اما با توجه اینکه بیمار از چربی خون بالا، تنگی نفس و مشکلات قلبی رنج می‌برد، احیای قلب با موفقیت انجام نشد و این خانم فوت کرد، این فرد توسط آتش‌نشانان با خودروهای آتش‌نشانی به بیمارستان منتقل شد.

پسر بچه پنج ساله کرجی زنده زنده دفن شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از فوت یک پسر بچه پنج ساله بر اثر ریزش دیوار کاه گلی خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک پسر بچه پنج ساله در بیمارستان شریعتی کرج بلافاصله مأموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند.

سید مجید فیض جعفری افزود: با حضور مأموران مشخص شد، کودکی در منطقه ولدآباد کرج در حال بازی در یک چهار دیواری کاه گلی بوده که به دلیل نامعلومی یکی از دیوارها ریزش کرده و پسر بچه در زیر آن مانده است، با انتقال این کودک به مراکز درمانی مشخص می‌شود که کودک به دلیل شدت صدمات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

کشف جسد دختر شش ساله بروجردی در گونی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان گفت: جسد دختر شش ساله در گونی در یکی از محله‌های بروجرد کشف شد که کشف جسد دختر توسط پسری ۱۸ ساله ممکن شد.

رضا شیراوژن اظهار کرد: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر اینکه جسد یک دختر بچه در یکی از محله‌های بروجرد پیدا شده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، عامل مرگ دختر بچه بروجردی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد، فوت این دختر شش ساله بر اثر تصادف بوده است.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فوت این دختر بچه بر اثر تصادف بوده است، با هماهنگی مقام قضائی، پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی عاملان تصادف و توقیف خودروی آنان اقدام کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: راننده خودرویی که با دختر بچه تصادف کرده بود به همراه پسر ۱۸ ساله‌اش دستگیر شدند و پسر صاحب خودرو اعتراف کرد که پدرش با خودرو، متوفی را زیر گرفته و فوت این دختر بر اثر تصادف بوده است.

دستگیری شرور گنبد کاووسی

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت سه شهروند گنبدی و کشف سلاح غیرمجاز این شرور خبر داد و گفت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی و مجروحیت سه شهروند در گنبدکاووس تیم‌های ویژه از مأموران انتظامی و پلیس امنیت وارد عمل شدند.

محمود علی فر افزود: با حضور مأموران اهالی محل به آنان مراجعه و مدعی شدند، فردی شرور با هویت معلوم به درب منزل یکی از همسایگان مراجعه و اقدام به درگیری و تیراندازی با سلاح کرده، که در این درگیری مسلحانه، شاکی و دو نفر از همسایگان مجروح و ضارب مسلح قبل از حضور مأموران از صحنه متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه شرور سابقه‌دار دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، توضیح داد: پلیس قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

مرگ یک جوان ۱۸ ساله در ارکان بجنورد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: خودروی سمند که در آن دو جوان زیر ۱۸ سال بودند، به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در جاده ارکان بجنورد واژگون شد، در این حادثه یکی از سرنشینان کشته شد.

مجید گریوانی افزود: این دو جوان هنوز گواهینامه رانندگی نداشتند و با انجام حرکات حادثه آفرین دچار سانحه شدند.

اخاذی پنج میلیاردی رمالی در اشنویه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری رمال فالگیر با اخاذی ۵ میلیارد در اشنویه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهرستان اشنویه موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مسعود خرم نیا ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اشنویه پس از هماهنگی با مقامات قضائی تحقیقات خود را در محل زندگی فرد آغاز و متوجه شدند که وی با استفاده از ساده لوحی افراد اقدام به خرافه گری، رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان می‌کند.

وی افزود: این فرد بعد از دستگیری به اخاذی پنج میلیارد ریالی از مردم به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و بچه دار شدن اعتراف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

بازداشت زورگیران میلیاردی در تهران

سه سارق منزل که در حضور شاکی در منزل پنج میلیارد ریال از اموال وی را با زور سرقت کرده بودند، دستگیر شدند، یک مقام ارشد انتظامی در این ارتباط گفت: طی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که اعلام کرد، سه مرد جوان با ورود به منزل ویلایی با تهدید و بستن دست و پای وی گاو صندوق حاوی طلا، وجه نقد، همچنین مقداری لوازم خانگی و تلفن همراه را به ارزش پنج میلیارد ریال ربوده و با یک دستگاه خودروی سواری آریو از محل متواری شده‌اند، پلیس وارد عمل شد.

قاسم دستخال توضیح داد: با حضور مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در محل سرقت پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه مالک خودرو در حوالی میدان ونک شناسایی شد، اظهار کرد: با دستور قضائی مالک خودرو دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت از منزل شاکی با همدستی دو تن از دوستانش به اسامی جلال و امیر اعتراف کرد.

کد خبر 433574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.