حضور بی‌‎ضابطه موتورسواران در بزرگراه کاشان _ تهران

عضو شورای اسلامی شهر برخوار گفت: نماینده شاهین شهر و میمه در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: جوانان منطقه به ورزش‌های هیجانی علاقمند هستند اما فضای مناسب برای این ورزش در شهرستان وجود ندارد.

مجتبی نیرومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی بسیار در شهر شاهین‌شهر، اظهار کرد: با وجود جوان بودن جمعیت شهرستان شاهین شهر و میمه، تجهیزات ورزشی شهرها کمبود بسیاری دارد.

وی افزود: تمام مبلغ اجاره سالن‌های ورزشی به خزانه اداره کل برمی‌گردد که بهتر بود بخشی از این هزینه به خود سالن‌های ورزشی اختصاص می‌یافت.

عضو شورای اسلامی شهر برخوار با بیان اینکه ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به موضوع ورزش شهرستان‌ها ضروری است، اظهار کرد: در شهرستان‌های استان لازم است توجه بیشتری به قهرمانان مدال آور، ورزش عمومی و ورزش بانوان شود زیرا علاوه بر ورزش قهرمانی باید به سلامت بدنه جامعه نیز توجه کرد.

وی تصریح کرد: بهتر است به ظرفیت سمن‌ها و پویش‌های ورزشی در شهرستان‌ها توجه کرد زیرا این سمن‌ها می‌توانند اثرات مثبتی بر حوزه جوانان و ورزش داشته باشند.

نیرومند خاطرنشان کرد: از باشگاه‌های سوارکاری در حبیب آباد و شهر گز چند سالی است که استقبال خوبی از طرف جوانان شده و توسط یک بخش خصوصی این باشگاه فعال شده است که حمایت از این بخش می‌تواند این ورزش را در این منطقه گسترش دهد.

نماینده شاهین شهر و میمه در شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه موتورسواری جوانان در بزرگراه تهران _ کاشان مخاطره‌آمیز بوده و روند درست و ضابطه‌مندی ندارد، گفت: فضای مناسب برای ورزش موتورسواری در شهرستان شاهین شهر و میمه وجود ندارد که بهتر است با توجه به علاقمندی جوانان این منطقه پیست‌های ماشین سواری و موتورسواری در این منطقه ایجاد شود که قطعاً از طرف جوانان با استقبال خوبی روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 433553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.