تشکر شهردار اصفهان از احساس مسئولیت اجتماعی شهروندان

شهردار اصفهان که پیش از این به صورت مستقیم پاسخگوی تلفنی جمعی از شهروندان اصفهانی بود، امروز از محل دفتر خود مستقیماً با آن دسته از شهروندانی که در برنامه قبلی موفق به گفتگو با شهردار نشده بودند، تماس گرفت و دغدغه‌های آنان را شنید.

به گزارش ایمنا، اوایل تیرماه شهردار اصفهان با اعلام قبلی و عمومی به شهروندان، به مدت ۴ ساعت شخصاً به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندانی بود که سوالات یا درخواست‌هایی از شهردار اصفهان داشتند. در مدت زمان ۴ ساعت، شهردار اصفهان موفق شد تماس ۶۰ نفر را پاسخ دهد.

شهردار اصفهان در آن زمان اعلام کرد در اولین فرصت، به صورت تلفنی پاسخگوی دیگر شهروندان باقی‌مانده خواهد بود. به همین دلیل امروز از طریق تماس تلفنی با این افراد، درخواست‌ها و مشکلات آنان را شنید و در لحظه، به مدیران مربوطه ارجاع داد و یا با آن‌ها تماس گرفت.

قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان پس از پایان این تماس‌ها پیرامون این پاسخگویی تلفنی، اظهار کرد: پیرو اعلام عمومی و به دلیل اینکه امکان پاسخگویی حضوری به شهروندان در پی شیوع کرونا وجود نداشت از طریق تماس تلفنی به درخواست‌های شهروندان پاسخ دادیم، در یک روز بیش از ۱۶۰ نفر از شهروندان درخواست گفت‌وگو داشتند اما تنها موفق به پاسخگویی ۶۰ نفر از این عزیزان ظرف ۴ ساعت متوالی شدیم.

وی تصریح کرد: قول داده بودیم که با افراد جامانده تماس بگیریم. این قول عملی شد و امروز نیز زمان خوبی به این افراد اختصاص پیدا کرد، شخصاً با این افراد تماس گرفته و گفت‌وگو کردم.

وی با بیان اینکه بیش از همه نفس عمل برای این افراد جالب بود، اظهار کرد: مردم در این گفت‌وگوها مشکلات خود را مطرح می‌کردند و از مشکلاتی می‌گفتند که تاکنون حل نشده است، بنابراین دستورات لازم را برای پیگیری این مشکلات به مدیران مربوطه در شهرداری صادر کردیم تا مسائل این شهروندان پیگیری شده و نتیجه کار را در قالب گزارش در اختیار من بگذارند.

شهردار اصفهان ادامه داد: برخی از مسائل مطرح شده توسط مردم مسائل شخصی نیست و احساس مسئولیت اجتماعی ویژه این شهروندان را می‌رساند که باعث شده آنها پیگیر رفع این مشکلات باشند که از این دسته از شهروندان بسیار سپاسگزارم.

نوروزی افزود: نحوه و نوع ارتباط با مردم و اینکه آیا به صورت مستقیم و در قالب ملاقات‌های مردمی دیدار خواهیم داشت یا به همین شکل تلفنی مشکلات آن‌ها را می‌شنویم، موضوعی است که بستگی به شرایط ناشی از کرونا دارد و هنوز مشخص نیست.

وی تاکید کرد: بسیاری از شهروندان با وجود داشتن مشکلات، از خدمات ارائه شده توسط شهرداری رضایت داشتند و این رضایت را به من اعلام می‌کردند که این موضوع باعث تشویق برای مجموعه مدیران شهرداری است.

شهردار اصفهان گفت: اگر اقدامی در شهر صورت گرفته و ما شاهد نشاط و سرزندگی در شهر هستیم بدون شک ناشی از یک کار جمعی در شهرداری بوده است.

کد خبر 433540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.