توزیع بسته‌های پروتئینی و لبنی بین خانواده‌های متاثر از کرونا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اجرای طرح بشردوستانه «به هم دلگرمیم» با مشارکت هلال‌احمر، شرکت فرآورده‌های لبنی کاله و تاکسی اینترنتی اسنپ برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا خبر داد و گفت: در این طرح بسته‌های پروتئینی و لبنی در میان خانواده‌های متأثر از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد نصیری اعلام این مطلب، اظهار کرد: این طرح بشردوستانه از روز شنبه ۲۱ تیر ماه آغاز شده و برای شروع، یک هزار بسته برای خانواده‌های متأثر از کرونا ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته‌های پروتئینی و لبنی به ترتیب فردا و پس فردا در استان قم و طی هفته آینده نیز در استان‌های تهران، مازندران و خوزستان توزیع خواهند شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: همه استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی در بسته بندی و حمل و انتقال این سبدهای پروتئینی از سوی داوطلبان هلال احمر و پرسنل مهرورز شرکت فرآورده‌های لبنی کاله و رانندگان مهربان تاکسی اینترنتی اسنپ لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: این سبدهای دلگرمی حاوی انواع محصولات لبنی و پروتئینی شامل چهار پاکت شیر تتراپک یک لیتری کم‌چرب، یک بسته پنیر سفید تازه ۴۰۰ گرمی، چهار پاکت خامه تتراپک، دو بطری دوغ ۱.۵ لیتری، دو بطری نوشابه لاکی‌دو ۱.۵ لیتری، یک سطل ماست کم‌چرب پروبیوتیک ۲.۲ کیلویی، یک بسته مخلوط سبزیجات منجمد ۴۰۰ گرمی، یک بسته سیب‌زمینی سرخ‌کرده ۷۵۰ گرمی، یک بسته لوبیا سبز ۴۰۰ گرمی، یک بسته برگر (۳۰ درصدی) ۵ عددی، یک بسته کباب‌لقمه ۹ عددی و۲ بسته کوکتل مرغ ۳۰۰ گرمی و به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که از سوی شرکت «کاله» آماده شده و با کمک شرکت «اسنپ» به دست خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان‌های تهران، قم، مازندران و خوزستان خواهد رسید.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: همه خانواده‌های متأثر از ویروس کرونا در استان‌های یادشده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های حمایتی شناسایی شده‌اند.

کد خبر 433522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.