زباله‌های آبادان به خرمشهر می‌رود/چالش توسعه و نگهداری از فضای سبز قم

در این بسته خبری از بازدید آتش‌نشانی از مراکز درمانی و بیمارستان‌های مشهد تا زیباسازی شهر مهاباد و تعبیه ماسک بر روی مجسمه‌های شهر ایلام را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهسازی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس بندر ماهشهر

بهشاد بهبهانی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر ماهشهر از بهسازی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با هدف خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.

انتقال زباله‌های شهر آبادان به محل دفن پسماندهای خرمشهر

محمدجواد اشرفی، مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: زباله‌های شهر آبادان در محل دفن پسماندهای خرمشهر که دارای مجوزهای محیط زیستی است قرار می‌گیرند.

بازدید آتش‌نشانی از مراکز درمانی و بیمارستان‌های مشهد

امیر عزیزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آغاز بازدیدهای سرزده آتش‌نشانی از مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی و خصوصی شهر مشهد خبر داد.

بازدید شهردار زاهدان از پروژه‌های در دست اقدام منطقه ۵

طی سلسله بازدیدهای شهردار زاهدان از اقدامات و برنامه‌های در دست اجرای مناطق پنجگانه؛ این بار نحوه‌ی اجرا و پیشرفت پروژه‌های شهرداری منطقه پنج مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

تغییر سردر آرامستان قزوین

محمداسماعیل حافظی، مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: طراحی سردر ورودی آرامستان بهشت فاطمه که به درخواست سازمان آرامستان ها و به جهت رفع معضلات ترافیکی و بصری در دست تهیه بود، به پایان رسید.

توسعه و نگهداری از فضای سبز قم با چالش روبرو است

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: وجود دامنه دمایی ٧٠ درجه سانتیگراد در قم، توسعه و نگهداری از فضای سبز این شهر را با چالش جدی رو به رو کرده‌است.

ضرورت از سرگیری ضدعفونی معابر شهری و روستایی سمنان

ایرج کارخائی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و رئیس کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان بر ضرورت از سرگیری ضدعفونی‌کردن معابر شهری و روستایی از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این استان تاکید کرد.

تعبیه ماسک بر روی مجسمه‌های شهر ایلام

در راستای کنترل ویروس کرونا، شهرداری ایلام در حمایت از پویش من ماسک می‌زنم اقدام به تعبیه ماسک بر روی مجسمه‌های شهر ایلام کرد.

زیباسازی شهر مهاباد

حسن گیته، معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: واحد فضای سبز شهرداری در مناطق مختلف شهر اقدام به زیباسازی شهر کردند.

ضرورت توسعه امکانات گردشگری کوهستک

آیت‌الله پیر آراسته، شهردار بندر کوهستک گفت: علاوه بر کمبود امکانات و زیر ساخت‌های گردشگری، بندر کوهستک برای گردشگران ناشناخته مانده است.

کد خبر 433511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.