شهرداری از معلولان حمایت می‌کند

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه با در اختیار قراردادن محل هایی برای در معرض دید قرار گرفتن آثار هنری افراد دارای معلولیت، نورپردازی فضا، تهیه قاب و ارایه امکانات اولیه از معلولان حمایت می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رونمایی از ۲۰ تابلوی خلق شده توسط هنرمندان دارای معلولیت، اظهار کرد: به پیشنهاد سازمان زیباسازی، منطقه سه شهرداری فضایی برای به نمایش گذاشتن تابلوهای نقاشی هنرمندان دارای معلولیت در خیابان فردوسی مهیا کرد.

وی افزود: تعداد ۲۰ تابلوی ارزشمند از آثار خلق شده هنرمندان دارای معلولیت با مضمون «زندگی زیباست» بر روی ۱۰۰ متر طول خیابان فردوسی (ابتدای خیابان فردوسی از سمت پل) نصب شده و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب تابلوهای نقاشی هنرمندان معلول به زیبایی شهر کمک می‌کند، تصریح کرد: برای در معرض دید قرار گرفتن آثار هنری افراد دارای معلولیت محل‌هایی را در نظر گرفته تا با نورپردازی فضا، تهیه قاب برای آثار و سایر امکانات اولیه از معلولان حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: انجمن خیریه توان‌خواهان آسوده مأوی از معلولان شهر حمایت می‌کند و شهرداری منطقه سه نیز در صورت نیاز، همکاری برای انجام سنگ‌فرش یا پیاده‌روسازی در محل انجمن انجام خواهد داد.

کد خبر 433489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.