جشنواره مجازی «پلاستیک کَمتَرُک» در یزد اجرا می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره مجازی «پلاستیک کَمترُک» در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: متأسفانه این روزها شاهد هستیم استفاده از پلاستیک و مواد پلاستیکی به ویژه ظروف یک بار مصرف روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه این افزایش در صورتی که کنترل نشود می‌تواند مشکلات بسیاری برای خود و نسل‌های آینده به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: قطعاً مهمترین موضوع در ارتباط با رفع این مشکل، فرهنگ‌سازی است و برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

ملازینلی تصریح کرد: در این راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اقدام به برگزاری جشنواره مجازی «پلاستیک کَمترُک» در راستای فرهنگ‌سازی مصرف کمتر پلاستیک در سطح شهر کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزاری پویش پلاستیک کَمترُک را یکی از برنامه‌های این جشنواره دانست و گفت: کلیپ نقاشی، کلیپ رئال، موشن گرافیک، کلیپ دست و طرح، شن گرافیک و پخش کلیپ تجارب محیط زیستی شهروندان از جمله محورها و برنامه‌های این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: انتشار اینفوگرافیک، کلیپ مردم نگار و قلم سیاه، تبلیغات شهری و مجازی، آموزش از طریق باشگاه سفیران شهروندی و برگزاری مسابقه «قاراش میش» بخش‌های مهم این جشنواره به شمار می‌رود.

کد خبر 433486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.