۱۶۵ زندانی در اصفهان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۵ زندانی آزاد شدند که ۴۲ نفر از این زندانیان در دهه کرامت آزاد شدند که که شش نفر از آنها از زنان بودند همچنین ۱۵ زندانی دیگر هم در آینده نزدیک آزاد می‌شوند.

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۵ زندانی آزاد شدند که ۴۲ نفر از این زندانیان در دهه کرامت آزاد شدند که شش نفر از آنها از زنان بودند همچنین ۱۵ زندانی دیگر هم در آینده نزدیک آزاد می‌شوند.

وی در خصوص میزان بدهی این زندانیان، گفت: ۴۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان بوده که مبلغ گذشت شکات ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پرداخت ستاد دیه هم هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و آورده خود زندانیان هم پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به اینکه در زندان‌های استان نظارت بر اجرای موارد بهداشتی با شدت دنبال می‌شود، تصریح کرد: افراد مشکوک به کرونا با سرعت پیگیری می‌شوند و مشکل خاصی در مورد کرونا تاکنون نداشتیم و هیچ زندانی در زندان‌های استان بابت کرونا فوت نکرده بلکه بیماری‌های زمینه‌ای دیگر باعث فوت آنها شده است.

کد خبر 433480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.