ابلاغ ساختار ۶ شهرداری با رویکرد جدید

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ساختار سازمانی شش شهرداری تازه تأسیس زاووت، جولکی، انبر، سلطان آباد، شهیون‌ در استان خوزستان و بخ در استان یزد ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عباس کرکه آبادی اظهار کرد: این ساختارهای سازمانی پس از ارائه پیشنهاد استانداری‌ها و شهرداری‌های ذیربط با اعمال ملاحظات حوزه ساختار سازمانی، سیاست‌های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا، ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و این ضوابط؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پست‌های سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیت‌های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: این شهرداری‌ها می‌توانند با توجه به بخشنامه‌های وزیر کشور با موضوع «دستورالعمل نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر و تأسیس شهرداری» با اولویت نیروهای واجد شرایط دهیاری مرتبط به منظور جذب نیرو اقدام کنند.

کد خبر 433477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.