اصفهان غبارآلود است/ بارش های پراکنده در برخی مناطق استان

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی و گرد و غبار در مناطق شمالی، شرقی و مرکز استان تا ۴۸ آینده ادامه دارد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی به نسبت ناپایدار روی استان اصفهان در ۴۸ ساعت آینده است براین اساس افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد در نواحی شرقی، شمالی و مرکز استان با گرد و خاک محلی همراه است که به کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق منجر می‌شود؛ همچنین احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه غربی اصفهان دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۴۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

سیدان به بارندگی‌های خفیف در سطح استان اشاره کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش‌های پراکنده از برزک با میانگین سه میلی متر و از اردستان با میانگین ۱.۱ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 433474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.