رونمایی از تابلوهای هنرمندان معلول در اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۲۰ تابلوی ارزشمند از آثار خلق شده هنرمندان معلول با مضمون «زندگی زیباست» در خیابان فردوسی اصفهان رونمایی شد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تمام هنرمندان به ویژه افراد دارای معلولیت همواره مورد تاکید شهرداری بوده است.

وی افزود: معلولان افرادی دارای استعدادهای بالقوه و سهیم در زیباسازی فضای شهر هستند، از این رو با همکاری یکی از مراکز حامی معلولان مذاکراتی انجام و مقرر شد آثار نقاشی هنرمندانه تعدادی از آنها در شهر به نمایش درآید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخشی از دیوار محور خیابان فردوسی (ابتدای خیابان فردوسی از سمت پل) توسط شهرداری منطقه سه رنگ‌آمیزی و فضا برای نصب تابلوهای نقاشی هنرمندان معلول مهیا شد، خاطرنشان کرد: امروز رونمایی از ۲۰ تابلوی خلق شده توسط هنرمندان دارای معلولیت اصفهان انجام شد و این هنرمندان خود را در زیباسازی شهر سهیم دانستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۰ تابلو نقاشی نصب شده، هفت تابلو در ابعاد یک متر در یک متر و ۱۳ تابلو در ابعاد ۱۴۰ در ۱۰۰ سانتی متر است.

مؤذنی تاکید کرد: با فرهنگ‌سازی و ایجاد بستری مناسب برای حضور معلولان در جامعه می‌توان زمینه شکوفایی و پیشرفت این قشر از افراد را فراهم کرد.

کد خبر 433472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.