نجابت و قناعت مردم باعث کمبود امکانات سمنان شده است

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: مردم شهر و استان سمنان خوب، نجیب و قانع هستند بنابراین بسیاری از امکانات دولتی به‌واسطه همین نجابت مردم اخلاق‌مدار سمنان به‌دست نیامده است.

به گزارش ایمنا، سید مسعود سیادتی در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه شهر سمنان دچار کمبودها و محدودیت‌های شهری است، اظهار کرد: رفع محدودیت‌ها و کمبودهای شهری باید قدم به قدم توسط مسئولان شهری انجام شود.

وی افزود: مضیقه‌های اقتصادی از اولین کمبودهای شهرداری سمنان بوده و وصول مطالبات دولتی یکی از راهکارهای موجود برای رفع مشکلات اقتصادی شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۷۰ میلیارد تومان از مطالبات دولتی ساماندهی شده تا از محل بند "و" تأمین شود، تصریح کرد: شهرداری سمنان در سال ۹۷ حدود ۱۰ میلیارد تومان از این محل دریافت کرده است.

وی ادامه داد: ادوار گذشته در سمنان اعتقادی به استقراض از بانک‌ها وجود نداشته اما در سال جاری حدود ۱۷۲ میلیارد تومان از بودجه از محل استقراض نوشته شده است و اعتقاد داریم منابع را از این طریق بدست آوریم.

سیادتی اضافه کرد: مردم شهر و استان سمنان خوب، نجیب و قانع هستند بنابراین بسیاری از امکانات دولتی به‌واسطه همین نجابت مردم اخلاق‌مدار سمنان به‌دست نیامده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد روحیه مطالبه‌گری در بین مردم خاطرنشان کرد: وقتی مردم مطالبه‌گر باشند، به تبع آن نمایندگانشان نیز مطالبه‌گر بوده و مدافع حقوق آنها خواهند بود.

کد خبر 433468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.