افزایش ۵ برابری تست مثبت کرونا

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اینکه نتیجه مثبت تست کرونای شهروندان در کلینیک‌ها و مراکز درمانی شرکت شهرسالم چهار تا پنج برابر شده است، گفت:‌ میزان ابتلا به کرونا درشهرداری به ویژه در محل اسکان کارگری هم افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، حمید چوبینه درباره میزان مراجعات به کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم در تهران اظهار کرد: متأسفانه میزان مراجعات به دلیل ابتلاء به کرونا به مراکز درمانی و کلینیک‌های شرکت شهر سالم افزایش یافته است و شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست.

وی با بیان اینکه برخی از مبتلایان ممکن است فاقد علامت ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ باشند، گفت: نتیجه تست کرونا مثبت در حال حاضر نسبت به ماه‌های گذشته چهار تا پنج برابر افزایش یافته و این نشان می‌دهد میزان شیوع و ابتلاء میان شهروندان تهرانی بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: افرادی که به کلینیک‌های شهرداری مراجعه می‌کنند فقط پرسنل شهرداری نیستند بلکه شهروندان عادی نیز از خدمات این کلینیک‌ها و مراکز درمانی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری همچنان ادامه دارد، گفت: میزان ابتلاء در میان کارکنان شهرداری نیز روند افزایشی داشته و این موضوع به ویژه در محل اسکان کارگری با روند افزایش همراه بوده است.

چوبینه تصریح کرد: مهمترین عامل در پیشگیری از کرونا توسط خود افراد می‌تواند انجام گیرد و شهروندان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را هر چه بیشتر مدنظر قرار دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که هزینه تست کرونا در کلینیک‌های و مراکزهای درمانی شهرداری تهران چقدر برای شهروندان هزینه دارد، گفت: تست آنتی‌بادی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است که البته این تست آنتی‌بادی شامل دو فاز حاد و مزمن بوده و هزینه سی‌تی‌اسکن نیز جدا از این تست آنتی‌بادی است.

کد خبر 433465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.