ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در پایانه مسافربری خلیج فارس

معاون امور اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از الزام استفاده ماسک در پایانه مسافربری خلیج فارس خبر داد.

عبدالصمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، سالن‌های فروش بلیط، سالن انتظار و مغازه‌های پایانه مسافربری خلیج فارس توسط عوامل حوزه معاونت اجرایی سازمان به عنوان بازرسان ستاد مدیریت بیماری کرونا، مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تمامی مراجعان و مسافران پایانه مسافربری ملزم به استفاده از ماسک هستند که در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی؛ به مسافران و مراجعان خدمات ارائه نخواهد شد.

معاون امور اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس افزود: تمهیدات پیشگیرانه و نظارت‌ها جهت حفظ سلامت عموم جامعه و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا همچنان با جدیت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا سالن‌های پایانه، محوطه و همچنین اتوبوس‌ها به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند که در همین راستا از مراجعین و مسافران درخواست می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در استان باشیم.

کد خبر 433455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.